פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842

נעלי הרים לגברים

נעלי הרים למטייל

נעליים איכותיות וטובות הן פריט חובה, בוודאי בקרב המטיילים שמתכננים טרק בהרים או מסע מפרך שכולל שעות ארוכות של הליכה. נעלי הרים נחשבות היום לדגם המועדף על חובבי הטיולים, ויש לכך לא מעט סיבות טובות. בחנות סברס המקוונת תמצאו שלל נעליים לגברים ולנשים, במגוון רחב של מידות ובעיצובים שונים ומיוחדים. אלו הן הנעליים העוצמתיות, העמידות והטובות ביותר, והן קריטיות כדי לאפשר לכם לטייל בראש שקט ובהנאה גדולה, בלי לחשוש לנוחות או לגורל הנעליים שלכם.

נעלי טיולים

אם אתם לא לגמרי בטוחים מה באמת היתרון של נעלי הרים על פני נעליים מסוגים אחרים, הנה כמה מאפיינים שהופכים את הנעליים הללו לפתרון המועדף:

  • הן עמידות בגשם ומתאימות לאקלים הייחודי בישראל ובמדינות אחרות
  • הן מסוגלות להתמודד היטב גם בתנאי קרקע מאתגרים במיוחד
  • הן עמידות ומחזיקות מעמד למשך זמן ארוך יותר
  • הן נוחות מאוד להליכה
  • הן מספקות הגנה טובה יותר על הקרסוליים ומקלות בהליכה ובנשיאת המשקל על הגב

אם כן, אין ספק שמדובר בנעליים שתורמות באופן משמעותי מאוד גם להנאה ולנוחות שלכם, וגם לשמירה על הרגליים ועל הגוף בכלל לכל אורך המסע שלכם. זו בדיוק הסיבה לכך שמטיילים ישראלים רבים מצטיידים בנעליים איכותיות לפני היציאה אל המסע, והם מבינים שזו הדרך להבטיח לעצמם טיול מהנה הרבה יותר. נעליים טובות באמת גם מונעות את כל תופעות הלוואי הלא-מאוד-סימפטיות שנלוות אל המסעות הארוכים, לרבות היבלות וכאבי הרגליים.

נעלי הרים מומלצות – לפני שיוצאים לדרך

עם נעלי הרים איכותיות וטובות, המסע הבא שלכם ייראה אחרת לחלוטין. ההליכה הנוחה, ההגנה האופטימלית על הקרסול, העמידות לאורך זמן וההתאמה לכל תנאי השטח ומזג האוויר – אלה הם המאפיינים שהופכים את הנעליים הללו לרכישה החכמה והטובה ביותר. בחנות הווירטואלית של סברס תמצאו שלל דגמים לגברים ולנשים, טווח רחב של מידות ועיצובים נפלאים מבית היוצר של המותגים המובילים בעולם. הכול כדי להבטיח לכם טיול בטוח והנאה רבה, בכל מקום שאליו תגיעו, בין אם אתם יוצאים לטיול בארץ או להרפתקה סוחפת בכל מקום אחר בעולם.

נעלי הרים

הטיול שתכננתם כבר הרבה מאוד זמן מתקרב, וכל שנותר לכם הוא לארגן את הציוד ועוד כמה פרטים קטנים. כחלק מהציוד אתם מתחילים בחיפוש אחר נעלי הרים לגברים שיהיו חלק בלתי נפרד מהמסע שלכם בשטח. גם אם אתם יוצאים לטיול בארץ או בחו"ל, במידה והמסלול שבחרתם הוא מאתגר, תלול ומצריך מכם להשתמש ברגליים לאורך זמן, כדאי לבחור נעל שתהיה טובה, איכותית וכזו שתוכלו ללכת איתה כמה שעות מבלי להרגיש עומס על הברכיים, הרגליים והגב. ברוב המקרים אתם תעדיפו לקחת נעל שיש לכם כבר בבית ולהסתדר, אבל במידה ואתם יוצאים לטיול בו אתם רוצים להרגיש טוב בריאותית, הדבר הכי טוב שתעשו הוא לבחור נעל מיועדת שמתאימה בדיוק לסגנון הטיול שלכם. חברת סברס מציעה ציוד מקצועי לטיולים בשטח ובניהם גם נעליים לגברים שמתאימים בדיוק למסלולי הטיול שלכם. תוכלו להתרשם באתר ולבחון אף את המחירים.

 

אילו סוגי נעלי הרים לגברים קיימים?

היום יש מגוון סוגי נעלים וחברות שמייצרות נעלי הרים לגברים. מכיוון שנעלים מהסוג הזה הפכו לפופולריים בקרב מטיילים בארץ ובעולם, הרבה חברות ייצרו סוגים שונים של נעלים כשלכל אחת יש את הייחודיות שלה. סוגי הנעליים מותאמות לסוג הפעילות שתבחרו, במידה והחלטתם לצאת למסלול קל עם המשפחה, משהו שהוא לא מצריך מכם עבודה מרובה עם הרגליים, ישנן נעליים מאוד טובות למסלולים הללו, הן קלות, ללא כל משקל ולרוב כאשר אתם מתניידים איתן הן נוחות, רכות ומגנות על הקרסוליים. בנוסף להן, יש גם נעליים שמתאימות להליכה ממושכת, במקרה של טיולים ארוכים ומורכבים, כאן מומלץ לבדוק האם הסוליה של הנעל מספיק איכותית ובולמת במצבי שטח מורכבים. חשוב מאוד לדעת איזה סגנון טיול אתם מתכננים כדי לבחור את הנעל הבאה שתתאים עבורכם.

 

נעלי טיולים לגברים

אחרי שביצעתם בדיקה ממושכת ומקצועית לגבי נעלי הרים לגברים עבורכם, כעת כל שעליכם לעשות הוא לברר לגבי חברות שמוכרות את סוג הנעליים שאתם מחפשים, בהתאם לסוג המסלול שבחרתם. כדאי לבדוק כמה וכמה סוגי חברות, לברר לגבי הפרטים הקטנים והחשובים לכם ולהתחדש. סברס הנה חברה מקצועית וותיקה שמציעה ללקוחותיה ציוד מקצועי לטיולים בשטח. בניהם גם נעליים למסלולים מורכבים.

 

נעלי הרים מומלצות

בכל עונות השנה מטיילים מתכננים טיולים באזורים חלקלקים ובוציים, דבר שגורם להם לבדוק לגבי נעלי הרים נוחות שיעזרו להם לצלוח את הטיול מבלי להיפצע. אם התחלתם לבדוק על מסלולים שכוללים טיפוס הרים, מעבר במעיין ונהרות בארץ או בעולם, כדאי שהנעליים שאתם נועלים יהיו גם נוחות, מחזיקות היטב את הרגל והקרסול ומאפשרות לכם לנוע ללא פגיעה. מומלץ לברר על סוגי הנעליים לטיולים, לבדוק את החברות, הנוחות והאופציות כדי למצוא את האחת שתוכל להפוך את הטיול שלכם לקל ונוח. חברת סברס מציעה מגוון נעליים מצוינות לשטח, תוכלו להתרשם מכל החברות והסוגים, לבחור אחת ולרכוש במהרה.

איך תבחרו נעלי הרים טובות לטיול שלכם?

נעלי הרים הם הפריט הכי חשוב לכל טיול שתחליטו ללכת אליו. אומנם החיפוש הוא ארוך ויצריך מכם זמן והתעסקות, אבל מומלץ מאוד להשקיע את המחשבה, כי מדובר בנעל שצריכה ללוות אתכם טיול ארוך או קצר לבחירתכם. על מה כדאי לשים דגש? קודם כל לגבי הגובה שלה, האם אתם מחפשים נעל גבוהה שעוטפת גם את הקרסול או קצרה? הבחירה היא משמעותית, שכן ככל שהנעל גבוהה כך היא בולמת זעזועים ועוזרת לקרסול להיות יציב ובמצב בריא. בנוסף, בבחירת הנעל צריך לתת משקל גם לסוליה. כמה היא נוחה לכם? חשוב שהסוליה תהיה מאוד נוחה בשבילכם, בכל זאת אתם מתכננים להסתובב איתה שעות ארוכות ולכן תקפידו לבדוק את איכות הסוליה לפני הרכישה.

 

נעלי טיולים נוחות ועמידות

רגע לפני שאתם רוכשים נעלי הרים לטיול הקרוב, חשוב שתבדקו קודם כל איזה סוג טיול אתם מתכננים הפעם? טיול קצר? ארוך? תלול? עם אזורים חלקלקים ובוציים? מה על הפרק? ככל שתדייקו את סוג הטיול, תוכלו גם לדייק את בחירת הנעליים. בנוסף, מומלץ לערוך רשימה של האביזרים שאתם צריכים, כדי לדעת האם הנעל שתבחרו צריכה להיות קלה או שזה בסדר שהיא תהיה גם כבדה לנשיאה. סברס היא חברה וותיקה ובעלת מוניטין רב במתן ציוד מקצועי ואיכותי לטיולים, בניהם נעליים, אוהלים, מקלות הליכה וערכות קפה. יחד עם הצוות המקצועי הם יתנו לכם שירות מלא ויתאימו לכם את הציוד לצרכים שלכם.

תוצאות: 89 נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
נעלי הרים אסולו ASOLO TPS 535

נעלי הרים אסולו ASOLO TPS 535

נעלי טיולים לגברים Granite Trail Mid WP Columbia

נעלי טיולים לגברים Granite Trail Mid WP Columbia

נעלי הרים לגברים Garmont Pordoi GTX

נעלי הרים לגברים Garmont Pordoi GTX

נעליים לגברים טקטיות Zephyr GTX Mid

נעליים לגברים טקטיות Zephyr GTX Mid

נעלי הרים לגברים מדגם Finder מבית Asolo

נעלי הרים לגברים מדגם Finder מבית Asolo

נעלי הרים לגברים מדגם SALOMON QUEST ROVE GTX

נעלי הרים לגברים מדגם SALOMON QUEST ROVE GTX

נעלי טיולים לגברים Hoka Anacapa Mid GTX מדברי

נעלי טיולים לגברים Hoka Anacapa Mid GTX מדברי

no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy