פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842
תרמילים לטיולים

מוצ'ילות

 

 

 

 

 

 

תרמילים לכל סוגי הטיולים

בין אם אתם יוצאים לטיול בדרום אמריקה או במזרח הרחוק, או פשוט אוהבים לתור את שבילי ישראל, אצלנו בסברס תמצאו מגוון עצום של תרמילים איכותיים. מדובר בתרמילים של מיטב היצרניות מישראל והעולם, המגיעים בשלל נפחים, עיצובים, תאים, פטנטים ייחודיים, כיסים וצבעים. מתוך המבחר הגדול כל אחד יכול לאתר תרמיל המתאים לצרכיו ולאופי הטיול, החל ממוצ’ילה גדולה, דרך צ’ימידנים לחיילים, ועד לתיקי גב קטנים. את הקנייה תוכלו לבצע בפשטות ובנוחות דרך האתר וליהנות מהנחה משמעותית על תרמיל בצבע הרצוי, עם 12 חודשי אחריות ומשלוח עד הבית או באיסוף עצמי.

 

מבחר גדול של תרמילים

כאמור, אנו מחזיקים תרמילים רבים של יצרניות מובילות. דוגמא אחת מיני רבות אחרות היא תרמיל טיולים 60+15 voyager  של חברת outdoor שנמנית על המובילות בעולם. התרמיל מגיע עם מערכת גב מאווררת ומתכווננת, תא קדמי קטן, תא עליון מרכזי בעל כניסה קדמית, וכן שני כיסים גדולים. לתרמיל בעל מבנה השק יש גם רצועות כיווץ לתא התחתון עבור קשירת חפצים ולתאי הצד, וגם הפרדה בין התא התחתון לעליון ומקום ייעודי לשקית מים. חומרי התרמיל הינם בד פוליאסטר ריפסטופ 600 דניה, כאשר התחתית הכפולה עשויה מבד קורדורה. יש לציין כי נפח התרמיל הינו 60 ליטרים, וניתן להגדילו בעוד 15 ליטרים.

 

בחירה נבונה של תרמיל

תרמילים לטיולים ולכל צורך אחר אמורים לשרת אתכם נאמנה ולהתאים במדויק לצרכיכם, החל בנפחם ועד לסוג מערכת הגב. בדיוק למען מטרה זו אנו עומדים לרשותכם ונשמח לייעץ לכם בכל שאלה הקשורה לנושא. למידע וביצוע הזמנה בטלפון התקשרו ל- .02-5021295

 

תוצאות: 0
בחרת לסנן לפי: מוצ'ילות
סינונים נוספים

טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy