פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842
768c4ddcea6de047dc19926677ffe35a

גזיות וכירות שטח

רכישת כירת גז ניידת

בתחום כירות הגז הניידות חלו בשנים האחרונות שינויים מרחיקי לכת, המתבטאים במגוון רחב של פטנטים וחידושים בנושאי בטיחות, נוחות, יעילות ועמידות.

שינויים אלו הובילו לשורה ארוכה של מוצרים הנבדלים זה מזה בפרמטרים שונים, כגון הצתה אלקטרונית, שסתומי ניתוק, גודל מיכלי הגז, מידות, פיזור להבה ועוד.

בחנות האינטרנטית של סברס אנו מחזיקים במבחר גדול מאוד של מוצרים כך שתוכלו לאתר כירת גז ניידת המתאימה במיוחד לצרכיכם, בין אם אתם יוצאים לטיולים קצרים עם המשפחה, או עומדים לצאת לטרקים בנפאל, טיבט או פרו.

לרשותכם עומד צוות מקצועי של חברתנו שכבר התנסה באופן אישי במגוון רחב של גזיות, בנזיניות וכירות גז ניידות, וישמח לייעץ לכם לגבי המוצר המתאים ביותר לצרכיכם.

 

כירות הגז הטובות ביותר

אצלנו תוכלו לרכוש גזיה , בהתאמה מלאה לדרישותיכם.

דוגמא אחת מיני רבות היא כירה אלפינית Spider Moonwalker של חברת  kovea שמגיעה עם רגליות ומחזיקי סיר מתקפלים, שסתום לניתוק המיכל, הצתה אלקטרונית ופיזור להבה הומוגני, ומתאימה לסירים, פינג’אן ועוד.  

כמו כן, הכירה שעשויה מטיטניום מגיעה עם אריזה קטנה שלא תופסת מקום, אך עשויה בפני עצמה מפלסטיק חזק שמבטיח עמידות ושומר מפני פגיעות.

 

גזייה 

בסברס מגוון ענק של גזיות , בנזיניות וכירות גז ניידות כגון –

גזיה אלפינית, גזיה לקפה , פקל קפה, ערכת קפה, גזיה אאוטדור, גזיה go nature, גזיה kovea, גזיות ובנזיניות של חברת פרימוס ועוד..

 

רוצים לקבל מידע נוסף על כירת גז ניידת? מעוניינים לבצע את ההזמנה בטלפון? התקשרו אלינו כבר עכשיו ב- 02-5021295.

 

גזייה ניידת

יצאתם לחופשה תחת כיפת השמים, בניתם לעצמכם אוהל במיקום מנצח מול נוף משגע, ואת הבוקר אתם מתחילים בשקט כמעט מוחלט. כל מה שחסר כעת הוא הקפה האיכותי, ואם אפשר לצרף אליו גם ארוחת בוקר קלה הרי זה משובח. כדי ליהנות מכל הטוב הזה אתם לא צריכים לפתוח את היום בחיפושים אחר בית הקפה הסמוך. למעשה, גזייה טובה תוכלו להציב בסמוך לאוהל, ומהקפה שלכם תיהנו בזמן שאתם מתעוררים בקצב שלכם, בזמן שאתם עדיין בפיג’מה. סברס מציעה לכם מגוון גזיות וגם פתרונות נפלאים אחרים, בהם מכונת אספרסו לשטח, כירת שטח או קומקום שיתאים בדיוק לצרכי הקפה שלכם.

 

גזייה לשטח – סוגים שונים שכדאי להכיר

על פניו, בחירת גזייה נשמעת כמו משימה פשוטה למדי, והיא אכן יכולה להיות פשוטה אם רק תכירו את החלופות ותדעו מה באמת נכון עבורכם:

  • מיכל ניקוב: הפתרון הזול ביותר שתוכלו למצוא, אם כי הוא מחייב היכרות טובה עם תפעול המכשיר
  • בקבוק (בלון גז): פתרון פשוט וצר בעלות נמוכה יחסית, שמספק מענה אפקטיבי אבל עשוי להספיק לזמן קצר יותר
  • מיכל הברגה: הפתרון השכיח יותר, ועלותו גבוהה יותר מהחלופות. זמין בנפחים משתנים בהתאם לצרכים שלכם

הגזייה, עליה תוכלו להכין קפה מפנק, ארוחת בוקר טובה או כל מנה אחרת במהלך טיול המחנאות שלכם, היא בהחלט כלי שחשוב להכניס לארגז הציוד שלכם לקראת החופשה הבאה. עם זאת, כדאי לזכור שישנם עוד כלים רבים אחרים שיכולים לשמש אתכם לצרכי בישול בשטח, לרבות כירות שטח מסוגים שונים. אל תשכחו להצטייד גם בערכת קפה שתכלול פתרונות לאחסון הקפה והסוכר, וכן ספלים שאי אפשר בלעדיהם.

 

רוכשים גזיות מומלצות לפני שיוצאים לדרך

גם בשטח מגיעים לכם תנאים טובים, בפרט בכל הקשור לארוחות שלכם ולהפסקות התה והקפה. עם גזייה טובה תוכלו ליהנות מכל אלה בקלות רבה, בין אם אתם עוצרים את מסלול ההליכה המפרך לצורך התרעננות ובין אם אתם פותחים את הבוקר בטבע ומחפשים דרך טובה להתעורר. סברס מציעה לכם שפע של דגמים נהדרים שישרתו אתכם נאמנה לכל אורך המסע, בקלות וללא מאמץ.

 

גזייה לשטח

חושבים לקניות גזייה לטיול בשטח, וכבר הרבה זמן שאתם בבדיקות – איזו גזייה לשטח הכי מתאימה? מה הם כללי הבטיחות שצריך לברר לגביהם? האם מותר יהיה להשתמש בה לבישול בשטח? הבדיקות הללו הן חשובות מכיוון שיש צורך להבין שהשימוש בה צריך להיות מבוקר, ולמנוע מקרים מסוכנים. איך בוחרים גזייה? קודם כל מומלץ לקרוא את הוראת היצרן לשימוש בגזייה. לאחר מכן, תבדקו כמה זמן הגזייה מחזיקה בשימוש, מה הן ההנחיות לשימוש בטיחותי בה, ולבדוק שאתם מבינים איך ניתן להשתמש בה בטבע. אחרי שעשיתם את הבדיקות שנראות לכן מספיקות ורלוונטיות עבורכם, כעת אתם צריכים רק לבחור את הגזייה שתספק עבורכם את הצורך במהלך הטיול בטבע. חברת סברס הנה מומחית במתן ייעוץ ומתן היצע רחב של גזיות לשימושים שונים בטבע, יחד עם הצוות המקצועי הם יוכלו להסביר לכם על השימושים בגזייה, ואיך תוכלו ליהנות ממנה מבלי לחשוש.

גזייה לשטח – הסוגים השונים

יש מגוון רחב של גזיות שניתן להשתמש בהן במהלך טיול בשטח. מאוד תלוי בסוג הטיול שתעשו, האם מדובר בכמה ימים? כמה אנשים תהיו? האם התכנון הוא לבשל ארוחות או לחמם? כדי שתדעו איזו כירת גז לשטח הכי מתאימה עבורכם, כדאי שתכירו את הגזיות השונות ותבחרו מהן את האחת: יש את מיכל הניקוב, שנחשב לאחד מהפתרונות הזולים שתוכלו למצוא. הוא מצריך ידע מקדים בשימוש שלו ולכן אם זו הפעם הראשונה שלכם, עדיף שתרכשו, בלון גז. הוא מספק מענה טוב ואפקטיבי בשימוש בשטח, לא מצריך מכם הרבה התעסקות, אלא רק הדלקה פשוטה. בדומה לגז. בכל מיכל שתבחרו, בסוף התוצאה תהיה אותה התוצאה. הכי חשוב שתמצאו את האחד שיהיה לכם נוח לתפעל אותו.

 

בודקים על גזייה מומלצת לשטח

גם אם אתם מנוסים בטיולים בשטח ובבישול וחימום אוכל, אנחנו ממליצים לכם בכל זאת לברר על גזיה לטיולי שטח מומלצת על ידי לקוחות שהשתמשו בעבר. אין יותר טוב מבדיקת ביקורות, המלצות על חברות וניסיון של לקוחות קודמים. אתם תוכלו ללמוד מהם ולהתרשם מהחברה שעשויה להיות הטובה ביותר עבורכם. סברס הנה חברה מקצועית ומנוסה במתן ציוד מקצועי למטיילים בשטח, הכולל גם גזיות שונות, איכותיות וברמה גבוהה. כל שנותר לכם הוא לבחור את האחת ולצאת לטיול.

 

תוצאות: 31
בחרת לסנן לפי: גזיות וכירות שטח
נוספו לאחרונה
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy