פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842

מעילי גברים

 

מעיל חורף

מעיל חורף אף פעם לא כדאי לבחור כלאחר יד. אין ספק כי עיצובו של המעיל והנראות שלו חשובים לכולם אך חשוב לא פחות לשים לב למאפייניו הסמויים. הצוות של סברס מזכיר שאחרי הכל, המעיל הוא פריט הלבוש העיקרי ששומר על חום הגוף בחורף. על המאפיינים החשובים נשמח לפרט לפניכם.  

מעילי חורף 

בענייני עיצוב, איש איש וטעמו. מבחינה אופנתית אנו מציעים לכם להתרשם ממגוון המעילים שלנו ולבחור במה שנראה לכם אסתטי ויפה. אך מעבר לאסתטיקה ולגזרה מעוצבת כזאת או אחרת, שימו לב למאפיינים החשובים של מעיל חורף טוב:

  • שכבת בידוד – למרות שנהוג לומר שמעיל מחמם, למעשה מה שהוא אמור לעשות זה למנוע את בריחת חום הגוף החוצה. לכן, אם אתם מטיילים או שוהים במקום קר במיוחד (פסגת הר גבוה או בטיול לילה במדבר) הקפידו לקחת אתכם מעיל בעל שכבת בידוד איכותית במיוחד. 
  • בד דוחה מים – מאפיין חשוב מאוד של מעיל הינו היכולת שלו לדחות מים. מעילים קלים לסביבה פחות גשומה לא צריכים להיות בעלי אפקט שדוחה מים באופן מושלם. מעילים לסביבה שבה תנאי סערה, רוחות חזקות וגשמים סוחפים צריכים לא רק להיות דוחי מים אלא מצוידים בשכבה שאיננה חדירה לגשם. 
  • בד נושם – אם תצטרכו מעיל לחורף שמתאים גם לפעילות מאומצת, פעילות אתגרית, ניווט תחרותי או פעילות מבצעית בצבא, עדיף לקחת מעיל עם בד נושם. שכבה נושמת מאפשרת נידוף זיעה אופטימלי. 
  • עיצוב נוח ולא מסורבל – מעילים מודרניים יודעים לשלב בין עיצוב נעים, מחמיא, לבין מבנה לא מסורבל יתר על המידה. לדוגמא, שילוב של חומר סינטטי עם פוך טבעי יכול להוביל למעיל מחמם מאוד אך גם מתאים לניידות נוחה וללא סרבול. 

מעילים לחורף במחירים משתלמים במיוחד

הצוות של סרבס גאה להציע מגוון רחב של מעילי חורף איכותיים, בשלל מותגים, גזרות ואיכויות. תמצאו אצלנו מבחר נרחב לכל מטרה – לצבא, לטיול, לטרק אתגרי, סקי, לארץ, לחו"ל. התרשמו מהאיכויות, התכונות והגזרות. תמצאו גם מחירים משתלמים במיוחד וציוד חורף נלווה, ככל שתצטרכו.

מעילים לנשים

מעילים לנשים צריכים לא רק לחמם אלא גם להחמיא לגוף, וכשיש כל כך הרבה דגמים סוגים של מעילים, את לא צריכה להתפשר בבחירה. מחפשת מעיל יפה, נוח, אופנתי ומתאים גם לפעילות? סברס, מגוון רחב של עליוניות ומעילים, לעונות מעבר, חורפים בארץ וחורפים בחו"ל. 

מעילים לנשים מותגים במבצע

לפני שבוחרים מעיל, תמיד צריכים לזכור באילו תנאים הוא אמור לשמש. זה עניין אחד לבחור מעיל לאישה שישמש אך ורק לחורף הישראלי וזה דבר אחר לגמרי לבחור מעיל שאמור לשמש גם לחורף בחוץ לארץ, למשל בזמן טיול. תמיד הביאי בחשבון עד כמה המעיל אמור לחמם אותך ובאיזה חורף מדובר (למשל קפוא, סוער, מושלג וכו’). בנוסף, גם לסגנון הלבוש כולו יש משמעות. לדוגמא, אם את אוהבת להתלבש בשיטת השכבות, בחירה במעיל קל יחסית תהיה עדיפה יותר לעומת דגם יותר מסורבל, עבה ומגושם. בענייני עיצוב ואופנה, לא בטוח שבכמה מילים נוכל יותר מדי לחדש לך. יש לך את הטעם שלך ותמיד כדאי לך להתרשם לא רק ממילים אלא ממראה עיניים ומהחידושים האחרונים באופנה האחרונה, שמוצגים לפנייך באתר. אך מה שכן נרצה להדגיש, מעילים מודרניים יכולים להעניק לך את הטוב שבכל העולמות. עיצוב נאה שמחמיא לגוף יכול להגיע ביחד עם גזרה של מעיל שבנויה כדי לאפשר לך לנוע בקלילות, עם טווח תנועה שמתאים לכל מצב. מעילים נוחים ויפים יוכלו להתאים לך הן לפעילות יום יומית והן לפעילות ספורטיבית, לטיולים או לפעילות אתגרית, טיולים רכובים ואף מסעות רגליים. במידה ואת זקוק למעיל נשים מעולה לפעילות, תוכלו למצוא פתרון מעולה בדמות מעיל עמיד למים אך גם בעל שכבת בד נושמת. אקטיביות ותנועה עם נוחות וללא הזעת יתר, להרגשה נהדרת.  

מעיל חורף נשים אופנתי במחיר מדהים

סברס, אצלנו מתמחים במעילים, עליוניות וביגוד לאנשים פעילים, לנשים שאוהבות תנועה, ספורט טיולים או אתגרים אחרים. אנו עושים מאמץ כדי לחדש עבורך, עם מעילים ממיטב החברות המובילות ובעלי מאפיינים שיאפשרו לך לשמור על אורח חיים פעיל, מהנה, מאתגר ודינאמי, בכל עונה.

מעילי חורף לגברים

מחפשים מעיל איכותי? באתר סברס תמצאו מגוון רחב של מעילי חורף לגברים, לכל עונה, לכל מצב. מגוון של מעילים לעונות מעבר או לחורף הקר, מעילי גשם ומעילי רוח, מעילים סינטטיים או משולבים פוך טבעי, בעלי שכבה אחת או רב שכבתיים. כאן תמצאו מעילים לחיילים, מעילי שטח, דגמים מחממים לתנאים אלפיניים, לסקי ובקיצור, לכל מצב ולכל מצב רוח.    

מעילי חורף לגברים, הכירו את ההבדלים ותבחרו נכון

כשיש כל כך הרבה מעילי חורף לנשים, חשוב להיות ערים להבדלים המרכזיים שביניהם. בזכות ההבדלים שנציג להלן, תוכלו למצוא את המעיל הכי נכון, מתאים ונוח בשבילכם. 

  • אתם לא צריכים אותנו כדי לדעת מהי מידת המעיל הנחוצה לכם. אבל כן נרצה לציין שמידת המעיל לא מעידה על רמת הסרבול שלו. אם אתם צריכים מעיל לתנאי פעילות, למשל לטיולים, לסקי, לשירות צבאי, העדיפו מבנה לא מסורבל ולא נפוח מדי (כגון מעילי פוך טבעי). 
  • לא כל מעיל חורף דוחה מים ורטיבות באותה המידה. ישנם מעילים שיתאימו יותר להתמודדות עם קור ללא גשם, אחרים יהיו טובים מאוד לתנאי גשם קל. עם זאת, ישנם מעילים בעלי שכבות, כשהשכבה החיצונית אטומה למים בצורה מושלמת. 
  • דגמים קומפקטיים יכולים להתאים מאוד לעונות מעבר או לתנאי טיול במזג אוויר משתנה. מעילים קומפקטיים שניתן לקפל או לגלגל בדחיסה, אפשר לטמון בתרמיל בנפח קטן באופן מפתיע. 
  • מעילי סערה משלימים יתאימו כשכבה עליונה מעל עליונים שאינם חסינים למים או לרוח. מעילי הסערה אפשר ללבוש מעל פליס, סופטשל וכמעט כל סוג אחר של בגד, לשמירה על חום הגוף ומניעת הירטבות גם בתנאי קיצון. 
  • אלגנטיות חשובה לכם? מותגי איכות מקפידים לשלב בין תפירה מוצלחת, בידוד טוב, שכבה מחממת וכיסים נוחים לבין עיצוב וסגנון שיחמיאו להופעתכם. זכרו כי התאמת המעיל לפריטי לבוש אחרים תשדרג את הופעתכם ותסייע לתנועה חופשית ונוחה ביותר, בכל מקום. 

מעיל חורף לגבר של מיטב המותגים במחירים סופר משתלמים

אתר סברס מציג לפניכם מגוון מעילים ופריטים מכל הסוגים, לשטח, לטיול, לפעילות אתגרית וליום יום. אתם מוזמנים להתרשם מהבגדים החמים, להכיר את המאפיינים ולהזמין מעילים שווים ומשתלמים. 

מעילים וחליפות סערה

בארצנו החמה אומנם לא נצטרך מעיל ברוב השנה, אבל כשמתקרר וגשום, כאן או בחו"ל, הוא הכרחי. מחמם ושומר בגשם ברוח ולעיתים בשלג. סברס מציגים: כך הכי נכון לבחור את המעיל הנכון לטיול ולשטח. 

כך תבחרו מעיל מושלם לטיולים, לשטח ולעיר

בעבר ניתן היה לראות הבדל ברור בין מעילים שנועדו לטיולים לבין כאלה ששימשו אותנו ביום יום. כיום המעילים האיכותיים שמתאימים לטיולים הפכו גם לאופנתיים כל כך, עד שאפשר להתייחס אליהם כאל ביגוד חורף רב שימושי ורב תכליתי. אפשר ללבוש אותם במסע שטח, בטיול אתגרי, כשצועדים בשביל ישראל, עולים על המצדה או מטפסים על הר או יורדים לעמק בקצה השני של העולם. בצורה הזאת תיטיבו לבחור את המעיל המושלם, לטיולים לשטח ואפילו בהתאמה לעיר:

  • מחמם ומתאים למזג אוויר ביעד הרצוי – מעיל קל שיתאים לחורף הישראל לא בהכרח יתאים לחורף כפי שמכירים מעבר לים. תמיד בחרו את המעיל שיכול לחמם אתכם כמו שצריך, בטמפרטורות ביעד הרצוי לכם. 
  • נוח על הגוף – אפילו מעילים מחממים ביותר, שכוללים שכבה של פוך מפנק, יכולים להיות מאוד נוחים. העדיפו לבחור מעיל שמשלב גם שכבת בידוד וגם יושב נוח על הגוף, מבלי ליצור סרבול. 
  • עמידות לגשם – במיוחד מעילי טיולים רב שימושיים צריכים להתאים לשהות בגשם. העדיפו דגמים מחממים ונוחים, שאינם חדירים לגשם כך שהגוף יישאר חם ויבש תמיד. 
  • גזרה אופנתית – מעיל שצפוי לשמש אתכם או אתכן לא רק בטיולים ושטח אלא גם בטיולים עירוניים באתרים מפורסמים, עדיף שיהיה בעל גזרה אופנתית ונאה. 
  • התאמה לפעילויות מיוחדות – אם אתם יוצאים לפעילות חוץ ספורטיבית ואתגרית כגון סקי, וודאו שהמעיל שאתם בוחרים יתאים לכך. הוא צריך לבודד מפני טמפרטורות מאוד נמוכות, אטום למים וגם מעוצב באופן שלא מגביל את התנועה. 

מעילים אופנתיים, איכותיים ובמחירים מצוינים

זקוקים לביגוד חורף ובפרט למעיל? באתר סברס מגוון רחב של מוצרי לטיולים ושטח וכל פריטי הביגוד לכל העונות. לרשותכם שלל מעילים, אופנתיים, איכותיים ובמחירים מצוינים, לגברים וגם לנשים. תוכלו להתרשם, להזמין ולקנות מתוך המבחר הגדול (והאיכותי). 

חליפות סערה

כשמזג האוויר סוער, רטוב וגשום, חליפות סערה שומרות עלינו יבשים ומרוצים. כשמטיילים בנחת ברחוב עם מטריה, בדרך כלל לא נצטרך כזאת אבל בזמן של ניווטים, במסעות בחו"ל, בטיולים סוערים ובכל מצב סערה שהוא, חליפות הסערה של סברס מרחיקות מכם כל רטיבות. 

חליפת סערה מומלצת

חליפות סערה נבחרות שומרות על כל הגוף יבש, בכל תנאי. בטיול ביער טרופי לח, במסע בהרים מושלגים, בניווט בעונה הגשומה או בזמן ביצוע עבודות תחזוקה או בניה בגשם. החליפה בנויה בדרך כלל משני חלקים, שמולבשים כך שהגוף כולו יישאר יבש וכף רגל ועד ראש. בנוסף, כדאי לשים לב לדגשים הבאים:

  • דגמים מסוימים של חליפות מסוג זה מגיעים עם רצועות הידוק משלימות. כך ניתן לדוגמא להדק את קצות המכנסיים באופן שלא יכנסו מים מלמטה. כך אפשר גם להשתמש ביעילות בשרוולים, מעל כפפות חסינות גשם. 
  • החליפות מתאימות מאוד לשימוש גם באזורים עם בוץ או רוחות. מכיוון שהחליפה לא סופגת מים ולא חדירה לרוח, הוא שומרת על חום הגוף של הלובש. 
  • בדגמים המיועדים לביצוע עבודות בתנאי ראות לקויה, ניתן להוסיף מחזירי אור או להשתמש בחליפה עם פסים או סימונים מאירים. 
  • הקפידו תמיד לבחור את המידה המתאימה, לא רק על פי מידות הגוף. הביאו בחשבון את עובי השכבות שאתם צפויים ללבוש מתחת למעיל. יש הנוהגים ללבוש חליפה זאת מעל מכנסיים מחממות ועבות, מעל מעיל פליז עבה וכדומה. המידה הנכונה תבטיח נוחות בכל תנאי. 
  • החליפה יכולה להתאים גם ביום יום, עבור מי שאיננו מעוניין להשתמש במטריה או כשרוצים להגיע יבשים לחלוטין לעבודה. מתאימה למטיילים כמו גם לשליחים רכובים, וכמובן לחיילים, שומרים ומאבטחים. 

חליפת סערה לאופנוע

מתוך היכרות עמוקה עם עולם המסעות, טיולי שטח וסקי, הניווטים והמחנאות, צמחה ההיכרות שלנו עם הצורך בביגוד תרמי או ביגוד חסין לגשם. לרשותכם באתר המפורט של סברס מגוון רחב של מעילים, עליוניות, חליפות לכל סערה וציוד משלים לכל תנאי מזג אוויר. שמרו על עצמכם, תיהנו והישארו יבשים. 

 

תוצאות: 94 נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy