פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842

גרביים תרמיות

גרביים תרמיות – לשמור על חום הרגליים

גרביים תרמיות הן ללא ספק מוצר חשוב שמשפר מאוד את איכות החיים שלנו כמטיילים.

סוגי הגרביים רבים והם נותנים מענה לצרכים שונים – גרביים לימים קרים ששומרות על חום, גרביים לימים חמים ששומרים על הרגל מאווררת ולא מזיעה תוך שימוש בחומרים מנדפים ואנטי בקטריאלים  גרביים להליכות עם משקלים שנותנות תמיכה טובה לרגליים ועוד מגוון רחב של גרביים בהתאמה לצורך שלנו כמטיילים. אנו בסברס  למדנו עם השנים את חשיבות הגרב למטייל ולמרות שזו לא הקנייה הראשונה שאנחנו חושבים עליה כשאנו יוצאים לטייל אנחנו בסברס יודעים להגיד היום על ההשפעה הגדולה של סוג הגרביים שאנחנו לובשים שאנחנו יוצאים לטבע.

 

אנו בסברס רכשנו ניסיון רב עם גרביים תרמיות ובהחלט מכירים בתרומתן למטיילים ולשוהים בשטח באשר הם. את הגרביים תוכלו לרכוש מאיתנו בקלות דרך האתר ולקבלן לביתכם תוך שבעה ימי עסקים, או לבוא אלינו לאיסוף עצמי.

 

גרביים איכותיות ובדוקות

המוצר המוביל שאנו מציעים בתחום הינו גרביים תרמיות של החברה הידועה Mund Tesla, שמתאימות לתנאי קור שעד מינוס 10 מעלות צלזיוס. הגרביים עשויות מצמר מרינו איכותי ומשלבות גם לייקרה, אלסטן ופוליאמיד.  מעבר לכך, הן מצטיינות בסגנון אריגה ייחודי שיוצר בידוד מצוין מפני קור, וכן מאפשר אוורור ומונע הזעה.

אצלנו ניתן למצוא חברות רבות ואופ’ מגוונות כגון–

  גרביים תרמיות mund, גרביים תרמיות coolmax, גרביים תרמיות teko, גרבי לוחמים, גרביים לצבא, גרביים של בלנדסטון, גרביים עם סיבי נחושת, גרביים cupron, גרביים של אאוטדור ועוד חברות נוספות.. נשמח לעזור ולעמוד לרשותכם בכל פניה.

               

 

נשמח לעזור בייעוץ מקצועי והכוונה, למידע נוסף והזמנות טלפוניות, פנו אלינו כבר עכשיו במספר .02-5021295

 

תוצאות: 1
בחרת לסנן לפי: גרביים תרמיות
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרנים טווח מחירים

נוספו לאחרונה
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy