פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842

מקלות הליכה

מקלות הליכה לטיולים

אם אתם יוצאים להמון מסעות בטבע, טיולים, חופשים ומוצאים את עצמכם הולכים והמון לכל מיני מקומות חדשים בארץ, כדאי לכם להכיר את הציוד שהפך להיות בלתי נפרד מכל טיול – מקלות הליכה. למעשה כל מי שיוצא לטיול קצר או ארוך לבד או עם המשפחה, ומוסיף מקל הליכה או שניים, מיד ירגיש הקלה בזמן ההליכה. זאת במקום להרגיש עייפות גופנית פתאומית באמצע – המקל מאפשר למטיילים ללכת יותר, למתוח את גבולות הגוף שלהם, להגיע למקומות שהם לא הצליחו מכל מיני סיבות גופניות ועוד. בעזרת המקל ניתן לכל מקום שתרצו ובסוף, תרגישו הרבה יותר מסופקים ומלאים מהטיול. סברס זוהי חברה שמספקת ציוד מקצועי למטיילים שרוצים לממש את המסלולים במלואם. היא מתאימה עבורכם את הציוד המתאים לטיול הרלוונטי שתחברו לצאת אליו, תוך רמת שירות גבוהה מצד אנשי מקצוע מנוסים.

 

מקלות הליכה – יתרונות בולטים

מצאתם מקום נפלא לטייל בו בקרוב ושמעתם מחבר קרוב שבחלק מהמסלולים יש קושי ללכת בגלל הכאבים ברגליים או בגלל המסלולים המפותלים והם המליצו לכם לרכוש מקלות הליכה, כי הם אלו שעזרו להם להמשיך ולהגיע לנופים שלא חלמו להגיע אליהם. אתם עוד לא חוויתם מסע עם המקלות ולכן, חשוב שתכירו כמה יתרונות שיעזרו לכם לצאת למסע עם המקלות, ולהבין כמה טוב יעשה לכם לרכוש אחד: השימוש במקלות עוזר לכם לדחוף את הגוף למעלה וקדימה – כך תוכלו גם להמשיך בקצב הליכה אחיד, גם כשהמסלול הופך תלול או גבוה. בנוסף, המקלות יעזרו לכם להרגיש פחות עומס על הברכיים, כפות הרגליים והקרסוליים, העומס יתאזן בכל חלקי הגוף. נקודה מעניינת שבשימוש במקלות – במידה ובחרתם מסלול בו יש נהר או מעיין, בוץ או אבנים מחליקות ולא יציבות – המקלות הם פתרון קסם לעבור כל אתגר כזה.

 

מידע שחשוב לדעת לפני רכישת מקלות הליכה

רגע לפני שאתם יוצאים למסע חדש בטבע עם מקלות הליכה, חשוב שתדעו שלכל מקל יש שימושים שונים, רצוי להתאים את המקל לצרכים שלכם, למשל: מסלול מורכב או קל. בנוסף, יש מקלות ייעודיים לנשים ויש לגברים, לכל אחד יש את היתרונות שלו, כך שכדאי לשאול מראש. חברת סברס, היא חברת ציוד מתקדמת ומובילה במשק, ומציעה ציוד מקצועי ואיכותי למטיילים שמעוניינים לצאת למסלול בארץ ובעולם.

תוצאות: 15
בחרת לסנן לפי: מקלות הליכה
נוספו לאחרונה
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy