פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842
980d78c5c99ef82020e8d3551e981fea

ספרות, טיולים וידיעת הארץ

לפעמים נדמה שאפשר להסתדר גם בלעדיהן. בעידן שבו הטלפונים החכמים מלווים אותנו לכל מקום, ובהם גם אפליקציות ניווט שונות, יש תחושה שספרי המפות הישנים הם בעיקר פיסת היסטוריה. אלא שבפועל, מפות טיולים הן מוצר חיוני בכל טיול, ובוודאי בטיולי השטח. למעשה, בכניסה לפארקים ולשמורות הטבע אנחנו נוטים לאסוף מפות פשוטות כדי להתמצא קצת יותר טוב, ולאור העובדה שממילא במסלולים רבים הקליטה הסלולרית מוגבלת – הרי שלמפות הקלאסיות יש יתרון ברור על פני האמצעים הטכנולוגיים החדשניים. אז לפני שאתם יוצאים אל המסלול, סברס מציעה לכם מפות מדויקות לטיולים באזורים שונים. הכול, כדי שתוכלו להתמצא בקלות רבה בכל מקום ובכל נקודת זמן.

מפות טיולים מתאימות למגוון רחב של יעדים

באופן כללי, מפות טיולים נחשבות לפריט חשוב שיעזור לכם רבות גם בהכנה לחופשה – וגם במהלכה:

  • באמצעות המפות ניתן לתכנן את מסלול הטיול שלכם לפרטי פרטים
  • באמצעות המפות תוכלו להתמצא טוב יותר גם כשאתם בשטח
  • באמצעות המפות ניתן לתכנן מסלולי הליכה או אופניים בשלל יעדים ואזורים בכל רחבי הארץ
  • באמצעות המפות ניתן לאתר גם חניוני לילה, אתרי פיקניק ואטרקציות נוספות שישתלבו בטיול

לכן, בין אם אתם יוצאים למסע אופניים בדרום או לטיול רגלי בצפון, המפות הן אלה שיהיו לצדכם בכל שלב בדרך. כך תוכלו לתכנן מסלולים ברמת הגולן, בגליל העליון, בכנרת, בערבה, במכתש רמון ובשלל יעדים אחרים. זוהי הדרך הפשוטה והנוחה ביותר לצאת אל השטח, והיא זו שתאפשר לכם להיערך טוב יותר גם ברמת הציוד שיידרש לכם.

 

לפני שיוצאים לדרך רוכשים מפות טיולים וסימון שבילים

אז נכון, הטלפון החכם יכול לשמש ככלי עזר במהלך החופשה שלכם, אבל מפות טיולים מספקות פתרון יעיל ופשוט יותר – שאינו תלוי בקליטה סלולרית או בחבילת הגלישה שלכם. עם מפה מתאימה תוכלו לבנות מסלול טיול מהנה, לדעת בדיוק לאן אתם הולכים ולבחור גם את מקום הלינה, את הפינה שבה תעצרו כדי לאכול ואת הנסיעה שלכם מאטרקציה אחת לאחרת. מגוון המפות הרחב מחכה לכם עכשיו באתר סברס, והוא מתאים לכל יעד שאליו תרצו לצאת, ולכל טיול עם החברים, עם המשפחה או עם הקטנטנים.

תוצאות: 34
בחרת לסנן לפי: ספרות, טיולים וידיעת הארץ
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy