פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842

חליפות סערה

בארצנו החמה אומנם לא נצטרך מעיל ברוב השנה, אבל כשמתקרר וגשום, כאן או בחו"ל, הוא הכרחי. מחמם ושומר בגשם ברוח ולעיתים בשלג. סברס מציגים: כך הכי נכון לבחור את המעיל הנכון לטיול ולשטח. 

כך תבחרו מעיל מושלם לטיולים, לשטח ולעיר

בעבר ניתן היה לראות הבדל ברור בין מעילים שנועדו לטיולים לבין כאלה ששימשו אותנו ביום יום. כיום המעילים האיכותיים שמתאימים לטיולים הפכו גם לאופנתיים כל כך, עד שאפשר להתייחס אליהם כאל ביגוד חורף רב שימושי ורב תכליתי. אפשר ללבוש אותם במסע שטח, בטיול אתגרי, כשצועדים בשביל ישראל, עולים על המצדה או מטפסים על הר או יורדים לעמק בקצה השני של העולם. בצורה הזאת תיטיבו לבחור את המעיל המושלם, לטיולים לשטח ואפילו בהתאמה לעיר:

  • מחמם ומתאים למזג אוויר ביעד הרצוי – מעיל קל שיתאים לחורף הישראל לא בהכרח יתאים לחורף כפי שמכירים מעבר לים. תמיד בחרו את המעיל שיכול לחמם אתכם כמו שצריך, בטמפרטורות ביעד הרצוי לכם. 
  • נוח על הגוף – אפילו מעילים מחממים ביותר, שכוללים שכבה של פוך מפנק, יכולים להיות מאוד נוחים. העדיפו לבחור מעיל שמשלב גם שכבת בידוד וגם יושב נוח על הגוף, מבלי ליצור סרבול. 
  • עמידות לגשם – במיוחד מעילי טיולים רב שימושיים צריכים להתאים לשהות בגשם. העדיפו דגמים מחממים ונוחים, שאינם חדירים לגשם כך שהגוף יישאר חם ויבש תמיד. 
  • גזרה אופנתית – מעיל שצפוי לשמש אתכם או אתכן לא רק בטיולים ושטח אלא גם בטיולים עירוניים באתרים מפורסמים, עדיף שיהיה בעל גזרה אופנתית ונאה. 
  • התאמה לפעילויות מיוחדות – אם אתם יוצאים לפעילות חוץ ספורטיבית ואתגרית כגון סקי, וודאו שהמעיל שאתם בוחרים יתאים לכך. הוא צריך לבודד מפני טמפרטורות מאוד נמוכות, אטום למים וגם מעוצב באופן שלא מגביל את התנועה. 

מעילים אופנתיים, איכותיים ובמחירים מצוינים

זקוקים לביגוד חורף ובפרט למעיל? באתר סברס מגוון רחב של מוצרי לטיולים ושטח וכל פריטי הביגוד לכל העונות. לרשותכם שלל מעילים, אופנתיים, איכותיים ובמחירים מצוינים, לגברים וגם לנשים. תוכלו להתרשם, להזמין ולקנות מתוך המבחר הגדול (והאיכותי). 

חליפות סערה

כשמזג האוויר סוער, רטוב וגשום, חליפות סערה שומרות עלינו יבשים ומרוצים. כשמטיילים בנחת ברחוב עם מטריה, בדרך כלל לא נצטרך כזאת אבל בזמן של ניווטים, במסעות בחו"ל, בטיולים סוערים ובכל מצב סערה שהוא, חליפות הסערה של סברס מרחיקות מכם כל רטיבות. 

חליפת סערה מומלצת

חליפות סערה נבחרות שומרות על כל הגוף יבש, בכל תנאי. בטיול ביער טרופי לח, במסע בהרים מושלגים, בניווט בעונה הגשומה או בזמן ביצוע עבודות תחזוקה או בניה בגשם. החליפה בנויה בדרך כלל משני חלקים, שמולבשים כך שהגוף כולו יישאר יבש וכף רגל ועד ראש. בנוסף, כדאי לשים לב לדגשים הבאים:

  • דגמים מסוימים של חליפות מסוג זה מגיעים עם רצועות הידוק משלימות. כך ניתן לדוגמא להדק את קצות המכנסיים באופן שלא יכנסו מים מלמטה. כך אפשר גם להשתמש ביעילות בשרוולים, מעל כפפות חסינות גשם. 
  • החליפות מתאימות מאוד לשימוש גם באזורים עם בוץ או רוחות. מכיוון שהחליפה לא סופגת מים ולא חדירה לרוח, הוא שומרת על חום הגוף של הלובש. 
  • בדגמים המיועדים לביצוע עבודות בתנאי ראות לקויה, ניתן להוסיף מחזירי אור או להשתמש בחליפה עם פסים או סימונים מאירים. 
  • הקפידו תמיד לבחור את המידה המתאימה, לא רק על פי מידות הגוף. הביאו בחשבון את עובי השכבות שאתם צפויים ללבוש מתחת למעיל. יש הנוהגים ללבוש חליפה זאת מעל מכנסיים מחממות ועבות, מעל מעיל פליז עבה וכדומה. המידה הנכונה תבטיח נוחות בכל תנאי. 
  • החליפה יכולה להתאים גם ביום יום, עבור מי שאיננו מעוניין להשתמש במטריה או כשרוצים להגיע יבשים לחלוטין לעבודה. מתאימה למטיילים כמו גם לשליחים רכובים, וכמובן לחיילים, שומרים ומאבטחים. 

חליפת סערה לאופנוע

מתוך היכרות עמוקה עם עולם המסעות, טיולי שטח וסקי, הניווטים והמחנאות, צמחה ההיכרות שלנו עם הצורך בביגוד תרמי או ביגוד חסין לגשם. לרשותכם באתר המפורט של סברס מגוון רחב של מעילים, עליוניות, חליפות לכל סערה וציוד משלים לכל תנאי מזג אוויר. שמרו על עצמכם, תיהנו והישארו יבשים. 

תוצאות: 6
בחרת לסנן לפי: חליפות סערה
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
חרמונית פיק מבית חגור

חרמונית פיק מבית חגור

מעיל גשם מתקפל לגברים Pack It Jacket מבית Regatta

מעיל גשם מתקפל לגברים Pack It Jacket מבית Regatta

מעיל גשם מתקפל לנשים Pack It Jacket מבית Regatta

מעיל גשם מתקפל לנשים Pack It Jacket מבית Regatta

no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy