פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842
E6931c1d2d5489678f1a0b19a9003c81

סכינים

סכינים מתקפלות

בכל בית, בפרט במטבח, תמצאו סכינים רבות. אבל הצוות של סברס שמגיע מעולם של שטח וטיולים מדגיש שאי אפשר להשוות בין סכיני מטבח לאלו שיתאימו לתנאי שטח, טיולים ושדאות. לחיילים, למטיילים, להרפתקנים, כלי חיתוך רב שימושי יוכיח את עצמו במגוון רחב של יישומים.  

סכינים לטיולים ולשטח

כאשר תבחרו סכין או סט שלם לשטח, לטיול, למילואים או לטיול בחו"ל, שימו לב למאפיינים השונים. הדגמים כל כך מגוונים, שאי אפשר לוותר על התעמקות במאפיינים כגון אורך הלהב או מבנה הידית. תמיד, לא משנה לאיזו תכלית אתם בוחרים את כלי החיתוך או העבודה (שיכול להיות מלבד סכין גם מלוטיטול רב להבי, למשל), וודאו שמדובר על פלדה שאיננה מחלידה. הדבר האחרון שתרצו זה למצוא את עצמכם עם כלי חלוד בשטח או להב שהתעקם בגלל חומר גלם לא ראוי. על מנת שתקבלו רושם די ברור מדוע סכינים נחשבות לאביזרים כה חיוניים בשטח, קבלו דוגמאות לשלל יישומים חשובים:

  • חיתוך ענפים לצרכי הדלקת מדורה – כלי חיתוך טוב ישמש אתכם לחיתוך אמצעי בעירה, להתקנת מדורת בישול או אש לחימום. 
  • חיתוך מוצרי מזון והכנת ארוחה – סכיני שטח ישמשו אתכם ואתכן להכנת ארוחה, מושקעת או מאולתרת, בתנאי חוץ, טיולים, מסעות והרפתקאות. 
  • גילוף אומנותי או יישומי – תוכלו ליטול פיסת עץ ולגלף ממנה פסלון אומנותי, כדי להעביר את הזמן. תוכלו לגלף חליל רועים או להכין חכה מאולתרת שתאפשר לכם לדוג. 
  • שימוש במצבים רפואיים – במקרה של נפילה או פגיעה בשטח, כלי חיתוך ישמש לחיתוך שרוול או מכנס, לצורך חבישה או קיבוע. 
  • שפצורים ותיקונים – אם תצטרכו לחתוך חוט לתפירה, לשפצר דבר כזה או אחר, לתקן משהו בתנאי שטח, לפתוח קופסא או בורג, סכין טובה תשרת אתכם נאמנה.
  • פילוס דרך – אין ספור מטיילים והרפתקנים השתמשו בכלי חיתוך זמין לצורך פילוס דרך בסבך. 

סכינים טקטיות

סכין שימושית תאפשר לכם לבצע כל מיני יישומים ושימושים, תיקונים ואלתורים. באתר סברס תמצאו מגוון רחב של סכינים ברמה גבוהה ולהבי איכות.

סט סכינים

בשטח בזמן טיול, במסע או בניווט, בטיול ג’יפים, בשדאות, טוב שיש סט סכינים סמוך. סט כזה מוכיח את עצמו בסדיר או במילואים, על אזרחי או במדים. סט מגוון, כמו שתמצאו אצלנו בסברס יוכל לשמש אתכם פעם אחר פעם, ביום ובלילה, בטיול משפחתי או בטרק עם החבר’ה, בפיקניק ובחיק הטבע. 

סט סכינים למטבח

סט סכינים יכול להתבסס על סכינים נפרדות או על ערכה משולבת, של כלי רב שימוש. תמיד העדיפו סט מגוון, עם להבים שונים, מפלדת אל חלד וגימור איכותי. אם אתם לא ממש בטוחים האם סט כזה יהיה שימושי עבורכם, קבלו מבחר דוגמאות, עד כמה שהוא נחוץ:

  • נתקלתם בבורג תקוע ואין לכם מברג? סט של סכינים יאפשר לכם להשלים יישומים שונים, כחיילים, אזרחים או מטיילים. 
  • באמצע מסע מתחשק לכם לגלף חליל או לחדד מקל, מכל סיבה שהיא? סכינים חדות וטובות יסדרו כל מה שתצטרכו. 
  • צריכים לאלתר ארוחה בשטח? סט נבחר יאפשר לכם לפרוס לחם, לחתוך ירקות, לפתוח קופסאות. 
  • צריכים לחתוך פלנלית כדי לנקות את הנשק הצבאי או כדי לשמן אותו? עם סכין טובה, המשימה מתבצעת תיק תק. 
  • צריכים לפלס דרך בין שיחים או בתוך ג’ונגל פראי? כשיש לכם כלי חיתוך ביד, לא צריך לתלוש באלימות ואין שום בעיה להתקדם. 
  • הרכב נתקע ואין לכם ארגז כלים בהישג יד? אם אתם מבינים במכונאות בסיסית, תוכלו להתגבר על המון תקלות בעזרת סט סכינים ומולטיטול איכותי. 
  • אם אתם מטיילים במקומות נידחים, בארץ או בעולם, כלי חיתוך אימתני בהישג יד יכול להרתיע גורמים עוינים, מבלי שצריך להיכנס לעימות פיזי (המראה של סכין ביד יבריח את מרבית הגורמים העוינים). 

סכיני קומנדו

עומדים לצאת לטיול של אחרי צבא או רוצים לקנות למישהו מתנת גיוס? זקוקים לפתרונות הכי חדים לשטח? קחו אתכם בתיק או בכיס את הסכינים המשובחות שהבנו לכם באתר סברס. אנו יודעים מניסיון אישי עד כמה שהם מועילים בשטח ומקווים שכעת אתם רואים את זה כמונו.

 

סכין גילוף

יש כל כך הרבה אנשים בשנים האחרונות, שמפתחים לעצמם תחביבים מיוחדים ומדהימים, שקשורים בעבודה אומנותית ומיוחדת במינה. יש מי שיפסל בעזרת חמר, ויש מי שירצה לקחת את אומנות הגילוף בעץ לרמה אחרת לגמרי. בכדי להצליח להביא לידי ביטוי את כל היכולות שלכם ולייצר אומנות גילוף מדהימה וייחודית, אתם רוצים להחזיק ברשותכם סכין גילוף מקצועית, חדה ונוחה לתפעול, שמתאימה לרמת המקצועיות שלכם. השוק מציע היום מגוון עצום של סכינים, מסוגים שונים, שמיוצרות על ידי חברות ומותגים שונים. ואת כל המוצרים הללו אתם יכולים למצוא אצל אנשי הצוות המקצועיים של חנות הציוד למחנאים – סברס.

סכיני גילוף – החוויה של שימוש בסכינים איכותיות

אם עומדת לרשותכם האפשרות לרכוש סכין גילוף איכותית, ברור לכם שהסכין צריכה להיות:

  1. סכין בגודל המתאים ליצירת גילף איכותי ומדיוק מאוד. אם הסכין תהיה גדולה מידי, לא ניתן יהיה להגיע לפרטים הקטנים של הגילוף שאתם רוצים ליצור.
  2. סכין עם ידית אחיזה מאוד נוחה ומאוד יציבה. כזו אשר שומרת על תהליך העיצוב קפדני, ומונעת טעויות שיכולות לפצוע אתכם ולהרוס את העיצוב שיצרתם.
  3. סכין עם להב חד מאוד, שאפשר לשמר לאורך חודשים ושנים ארוכות. במקרים רבים, סכינים איכותיות הן סכינים שאתם יכולים להשחיז בזהירות המתבקשת וכך לשמר את איכות המוצר שלכם לטווח הארוך.
  4. סכינים בעלויות המתאימות ליכולות הכלכליות שלכם. אם אין לכם תקציב עצום, זה לא אומר שאתם לא יכולים לפתח תחביב חדש ומיוחד במינו.

בילוי לילה בשטח עם סכין גילוף מקצועי

היתרון המיוחד של רכישה של סכין גילוף מקצועי בחנויות ציוד מחנאות מיומנות, הוא היכולת לקבל מוצר מתוך קטלוג רחב מאוד של מוצרים המיועדים בדיוק למטרות הללו. על אחת כמה וכמה אם אתם בוחרים לפנות לעזרתנו, אנשי חנות הציוד סברס – אשר מחזיקים בקטלוג המוצרים הגדול ביותר במדינה, ויכולים לעזור לכם לבחור את המוצר הנכון ביותר לצרכים שלכם. אז אל תחכו עוד רגע אחד, ובחרו ביחד איתנו את המוצר שאיתו תלמדו את הכל על עולם הגילוף.

סכינים לשטח

סכינים הם כלי חיוני לכל הרפתקה בחוץ, מטיול קמפינג בסוף השבוע ועד משלחת בת מספר ימים. סכין שדה טובה צריכה להיות קלת משקל, עמידה ורב-תכליתית מספיק כדי להתמודד עם כל משימה שאתה עלול להיתקל בה בטבע. בין אם אתם מחפשים סכין רב תכליתית לשימוש יומיומי או משהו מיוחד יותר למשימות ספציפיות, יש סכין שטח שיכול לענות על הצרכים שלכם. במאמר זה, נסתכל על כמה מהסכינים הטובות ביותר לתחום ונדון בתכונות והשימושים שלהן כדי שתוכל למצוא את הסכינים המושלמת להרפתקה הבאה שלך בחוץ.

מהי סכין שדה ומה השימושים שלה?

אולר שדה הוא סוג של אולר המיועד לשימושים מרובים ואידיאלי לפעילויות בחוץ. הוא עשוי בדרך כלל מחומרים עמידים, כגון נירוסטה, ויש לו מגוון תכונות, כולל להבים משוננים, ווי מעיים ומסורים. זה הופך אותו לבחירה אידיאלית עבור טיולי קמפינג או מצבי הישרדות. ניתן להשתמש בסכיני שדה לחיתוך חבלים או ענפים, הכנת אוכל, פתיחת קופסאות שימורים או בקבוקים ואפילו הגנה עצמית. הם גם קלים וקלים לנשיאה בכיס או בתרמיל.

מה הופך סכין טובה לשטח?

כשמדובר בפעילויות חוצות, הסכין הנכונה יכולה לעשות הבדל עצום. בין אם אתם עושים קמפינג או אפילו סתם מטיילים, יש צורך בסכין שטח טובה. סכין שטח טובה צריכה להיות קלת משקל, עמידה ומסוגלת להתמודד עם כל המשימות שאתה זורק עליה. כמו כן צריכה להיות לו ידית נוחה המאפשרת שימוש קל ותמרון במקומות צרים.

 

תוצאות: 68
בחרת לסנן לפי: סכינים
נוספו לאחרונה
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy