פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842
תיקי טיולים מומלצים

תיקי יום

תיק גב לטיולים – לבחור בחוכמה

תיק גב לטיולים עתיד להיות החבר הטוב ביותר שלכם וללוות אתכם שנים רבות ביציאה למסעות קצרים או ארוכים, בטבע או בסביבה אורבאנית, בישראל או בחו"ל. זאת כמובן, בהנחה שתרכשו תיק שבאמת מתאים לצרכים שלכם ולמספר פרמטרים בסיסיים. בדיוק למען מטרה זו אנו בסברס מציעים מגוון רחב של תיקי גב לטיולים מתוצרת חברות מוכרות ובעלי מאפיינים שונים מבחינת נפח, כיסים, חומרים, מערכות גב, תאים ומחירים. את הרכישה תוכלו בצע בקלות ובנוחות דרך האתר, כולל בחירת הצבע הרצוי, ולקבל את התיק היישר לכתובתכם ללא עלויות משלוח בקנייה שמעל ל- 149 שקלים. כמו כן, התיקים שמוצעים על ידינו בהנחות משמעותיות מגיעים עם אחריות לשנה, וניתן גם לפרוס את הסכום לשלושה תשלומים על פי שיקוליכם התקציביים.

לבחור את תיק הגב הנכון עבורכם

מלבד דרך האתר, תוכלו גם להתקשר לנציגינו על מנת לבחור ולשלם על תיק גב לטיולים שמתאים לכם. הצוות המקצועי שלנו חי ונושם טיולים, ומחזיק בידע עשיר שבו תוכלו להסתייע לבחירה נכונה. זכרו כי התיק עומד ללוות אתכם לזמן רב וצריך לספק מענה הולם, לכן הקדישו את הזמן לבחירה נכונה. לדוגמא, שימו דגש על נפח התיק כך שיהיה גדול מספיק על מנת להכיל את הפריטים הדרושים, וזאת בהתאם לזמן ולאופי הטיול. יחד עם זאת, אין צורך לבחור דווקא בתיק הגדול יותר, שכן בתיקים אלו הנטייה היא להעמיס גם פריטים מיותרים. דוגמא נוספת היא בחירה של תיק בעל כיסים ותאים שמתאימים במספרם ובגודלם לצרכיכם, וכמובן שצריך לחשוב גם על מערכת הגב והתאמתה למבנה הגוף שלכם. בדיוק לשם כך אנו עומדים לרשותכם עם עצות חכמות ומועילות.

לקבלת ייעוץ בבחירת התיק ורכישתו, פנו אלינו כבר עכשיו בטלפון  .02-5021295 

תיק יום מומלץ

במהלך החופשה שלכם בחו"ל, וגם בזמן הטיול הגדול לו חיכיתם במשך זמן רב כל כך, יש פריט אחד חיוני שבלעדיו החוויה הזו תהיה שונה לחלוטין – וגם קצת פחות נוחה. תיק יום הוא אולי הפריט הבסיסי והחשוב מכולם, והוא יהיה שם כשתצעדו במשך יום שלם בשטח וגם כשתשוטטו בין מסעדות וחנויות ברחוב הראשי של לונדון. בו תוכלו לאחסן את השכבה הנוספת ששמורה לרגע בו הטמפרטורות יצנחו, את מסלול הטיול, את הארנק וכל פריט אחר שתצטרכו לשלוף ברגעי האמת. באתר סברס מחכים לכם שלל תיקי יום בדגמים, בגדלים ובעיצובים שונים, כדי שתוכלו לבחור רק את מה שנכון עבורכם באמת.

טיפים לבחירה נכונה של תיק יום לטיולים

תיק יום הוא כאמור פריט הכרחי בחופשה הבאה שלכם, וזו בדיוק הסיבה לעצור ולבדוק קצת יותר לעומק את כל הפרטים הטכניים  והחשובים ביותר:

  • גודל התיק: האם הוא מתאים לצרכים שלכם?
  • חלוקת הכיסים: כמה תאים ומחיצות תצטרכו לחפצים השונים, לכלי הכתיבה או לפריטי הלבוש?
  • מקום ייעודי לשתייה: בטיולי השטח רצוי שתהיה לכם גישה נוחה לבקבוק (למשל באמצעות צינור)
  • כיסוי גשם: אם אתם נוסעים ליעד קריר וגשום, זו בהחלט פונקציה חיונית
  • איכות חומר הגלם: רק תיק חזק ואיכותי ישרוד מסעות מפרכים וחופשות ארוכות בכל תנאי אקלים

באופן טבעי מומלץ לבחון גם את מידות התיק ואת ההתאמה שלו למבנה הגוף שלכם ולצרכי הטיול עצמו, ואין ספק שאם תקפידו על כללי המשחק הבסיסיים הללו תקבלו החלטה מצוינת. בין אם תבחרו תיק יום קטן או גדול, עם או בלי רצועות, עם כיס אחד מרכזי או עם חלוקה פנימית למספר רב של תאים – הבחירה כולה שלכם.

לפני שיוצאים לדרך רוכשים תרמיל יום

סברס מזמינה אתכם לבחור תיק יום מנצח מבין שלל תיקים איכותיים בגדלים ובעיצובים שונים. לכל תיק מפרט טכני ייחודי משלו, כדי שתוכלו לבחור את חלוקת הכיסים, את חומרי הגלם, את מערכת הגב הטובה ביותר וכל משתנה אחר שישפיע על ההחלטה שלכם. תוכלו גם להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו כדי לוודא שאתם בוחרים רק את מה שמתאים לכם באמת, כדי שתצאו אל ההרפתקה שלכם כשאתם מצוידים בפתרון האידאלי מבחינתכם.

תיקי טיולים מומלצים

רשימת הציוד הדרושה לכם לטיול הקרוב היא בוודאי רשימה לא מאוד קצרה. אתם זקוקים לבגדים להחלפה, לנעליים נוחות, למפות ולמדריכים, ולפריטים רבים אחרים בהתאם לאופי הטיול וליעד שאליו אתם נוסעים. אם כן, באופן ברור אתם זקוקים גם לפתרון אחסון פשוט ונוח, זה שתוכלו לשאת על הגב בקלות רבה. למרבה המזל ישנם היום שלל תיקי טיולים שיכולים להתאים לכל צורך ולכל מטרה. לכל תיק נפח שונה, חלוקה ייחודית לתאים ולכיסים, ויכולת לספק מענה אופטימלי לצרכים האישיים שלכם. הקטלוג המגוון של סברס מאפשר לכם לקבל את ההחלטה האידאלית רגע לפני שאתם יוצאים אל המסע.

 

איך בוחרים בין שלל תיקים לטיולים?

שיטוט קצר ברחבי החנות המקוונת יגלה שישנם מגוון תיקי טיולים בשלל גדלים, עיצובים וסגנונות. לפני שאתם בוחרים את התיק המועדף עליכם, הנה כמה נושאים שכדאי לתת עליהם את הדעת:

  • גודל התיק: קטן יותר יתאים לטיול קצר יותר, אבל למסע של שנה תזדקקו לתיק בנפח משמעותי
  • התאמה לצרכי האריזה שלכם: תיק גדול מדי “מעודד” אריזה לא יעילה, ולכן כדאי להתאים אותו לצרכים הייחודיים שלכם
  • מערכת הגב: בחירה נכונה תבטיח הגנה טובה יותר לגב לכל אורך המסלול, והיא חשובה בשל המשקל שאתם נדרשים לשאת על הגב
  • חלוקת התיק לכיסים: האם החלוקה נוחה ומתאימה להעדפות האישיות שלכם?
  • תוספות ושדרוגים: לרבות כיסוי מפני הגשם, רצועות הארכה או מנעול לנעילת התיק

בחינה מדוקדקת של התיק שלכם, של הפרטים הטכניים ושל ההתאמה שלו אליכם, כל אלה יחד יאפשרו לכם לקבל החלטה טובה יותר ולתכנן את הטיול בראש שקט יותר.

תיק גב לטיולים – לפני שיוצאים לדרך

בזמן שאתם מתלבטים בין תיקי טיולים ותרמילאים, חשוב לזכור שלנוחות ולבריאות יש משמעות עצומה – ואלה הנושאים המהותיים שבהם כדאי להתמקד. מערכת הגב, עוצמת התיק, המשקל שלו וההתאמה המושלמת לאופי הטיול, כל אלה יחד יאפשרו לכם לבחור נכון וטוב יותר. עם שלל תיקים בגדלים, בצבעים ובעיצובים שונים, סברס מאפשרת לכם לבחור רק את מה שבאמת מתאים לכם. הכול, כדי שתצאו אל ההרפתקה הגדולה כשאתם ערוכים ומוכנים לכל תרחיש.

תיקים לטיולים

היציאה אל השטח היא הזדמנות נהדרת ליהנות מנופים משגעים, מאוויר צלול ומהליכה כיפית בין בחיק הטבע. אלא שלכל טיול יש מטרות אחרות, ובכל מקום שאליו נגיע נזדקק לפריטים אחרים. מסלול ההליכה בנחלי ישראל יהיה שונה למדי בהשוואה לטראק המפרך בדרום אמריקה, ובהתאם גם הציוד הנלווה יהיה שונה למדי. כדי שנוכל לשאת עמנו בדיוק את מה שאנחנו צריכים, סברס פורשת בפניכם מגוון עשיר של תיקים מכל הסוגים. כל אחד מהם יכול להתאים לכל טיול, בין אם אתם טסים לחופשה קצרה בחו"ל, למסע רגלי מייגע ואפילו לקראת הגיוס לשירות צבאי.

בחירת תיקים אידאלית – פרמטרים להצלחה

עם מגוון רחב של תיקים אתם בוודאי מתלבטים איך בוחרים את התיק המדויק עבורכם, וכדי להשיב על השאלה הזו מומלץ לבחון מספר פרמטרים מרכזיים:

  • נפח התיק: ככל שהתיק יהיה גדול ורחב יותר, כך יתאים לנשיאת מספר רב של פריטים
  • נוחות: ההתאמה של התיק למבנה הגוף ולאופי הטיול (או למטרה לשמה הוא מיועד)
  • חומרי הגלם: חומרים איכותיים וטובים יותר יספקו הגנה מפני חדירת מים ונוזלים
  • מספר תאים: חלוקה לתאים ולכיסים פנימיים חיצוניים – בהתאם לצרכים שלכם כמובן
  • עלויות: באופן טבעי מושפע מחירו של התיק מחומרי הגלם, מהמותג ומהאיכות שתקבלו

משתנים אלה מרכיבים את הנוסחה הפשוטה שתאפשר לכם לקבל החלטה טובה יותר, אבל חשוב לזכור שלרוב תתקשו למצוא תיק אחד שיענה על כל הצרכים שלכם. עם זאת, תיק שעומד במרבית הקריטריונים שהגדרתם יכול להיות תיק פנטסטי עבורכם, והוא זה שישרת אתכם בצורה טובה הרבה יותר בכל מקום שאליו תגיעו, מבסיס הטירונות ועד לטיול של אחרי הצבא בהרים של אמריקה הדרומית.

מגוון תיקים לטיולים

בין אם אתם מתכננים טיול קצר עם החברים בצפון או מסע רגלי ארוך ביעד לא מוכר, סברס מלווה אתכם לכל אורך המסלול עם תיקים בשלל גדלים, עיצובים ודגמים. התיק הנכון עבורכם הוא זה שיאכלס בבטחה את כל הפריטים והציוד שאתם צריכים, יגן עליהם גם מפני חדירת נוזלים ויישאר חזק ואיכותי לאורך זמן. החנות המקוונת שלנו היא הדרך הפשוטה ביותר לבחור את התיק הטוב ביותר.

תוצאות: 69 נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy