פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842

סנדלי שורש

סנדלי שורש לילדים, נשים וגברים

בחנות המקוונת של סברס תוכלו למצוא מגוון רחב של סנדלי שורש לילדים, נשים וגברים בשלל עיצובים, צבעים ודגמים. אין ספק כי מדובר באחת המוצרים הישראלים המובילים בתחום הטיולים, שכבר הפך לשם דבר בעולם כולו. למעשה, מי שרוכש סנדלי שורש אינו משתמש בהם רק לטיולים, אלא מוצא את עצמו נועל אותן לכל אורך הקיץ. כאמור, אצלנו תוכלו למצוא סנדלים בכל המידות, הדגמים והעיצובים, ולהזמינן און ליין בבטחה ובנוחות. המוצר יגיע אליכם תוך שבעה ימי עסקים ללא עלות משלוח (בקניה מעל 149 שקלים), כשתוכלו לבחור באתר את הצבע והמידה, ולהוסיף כרטיס ברכה ואריזת מתנה. יש לציין כי הסנדלים האיכותיות מגיעות עם אחריות לשנתיים, וכמעט תמיד מחזיקות תקופה ארוכה יותר.

למה דווקא סנדלי שורש?

ישנן סיבות רבות שבגללן הפכו סנדלי שורש למוצר כה פופולארי בישראל ובעולם. ראשית, הרצועות שלהם עשויות מפוליפרופילן באריגה ייחודית שיוצרת רצועה עמידה ורכה מאוד, שגם מתייבשת במהירות ולכן טובה מאוד לטיולי מים. שנית, הסנדלים מגיעות עם שלוש שכבות ריפוד, האחת למגע עם הקרקע, השנייה כריפוד ביניים ואילו השלישית באה במגע עם כף הרגל. השכבה החיצונית עמידה במיוחד ובעלת התנגדות שחיקה מצוינת, שכבת הביניים מקנה תחושת נוחות ורכות, ואילו השכבה הפנימית עשויה מבד שמסיט את הלחות ושומר על הרגליים יבשות. כל זאת, לצד משקל קל מאוד שאינו מכביד על הרגל, ופתיחה פשוטה שגם מאפשרת להפוך את הסנדלים לכפכפים.

רוצים לשמוע על עוד פטנטים ויתרונות ייחודיים של סנדלי שורש לילדים ומבוגרים? רוצים ייעוץ מקצועי ברכישה או להזמין דרך הטלפון? התקשרו אלינו ב- .02-5021295

 

סנדלי שורש במבצע

מעטים הם הפריטים שנחשבים לסמל ישראלי מובהק, אבל סנדלי שורש בהחלט מככבים ברשימה הנוצצת הזו, ובצדק. לאורך השנים הם הפכו לפתרון הקלאסי שמשלב בין נוחות אופטימלית בחיי היומיום לבין נעלי ההליכה המושלמות לטיולים ברחבי הארץ. הם מותאמים לכל גבר ולכל אישה, לכל ילד ולכל ילדה, והיום אפשר למצוא גם שפע של דגמים חדשים, בעיצובים מפתיעים ובמגוון רחב של צבעים. בחנות הווירטואלית של סברס תוכלו לבחור את הסנדלים המושלמים עבורכם ועבור הילדים, אלה שישמשו אתכם בימים החמים, בטיולים הרטובים וגם כמתנה לאנשים שאתם אוהבים.

 

סנדלי שורש מחיר מעולה – היתרונות הבולטים ביותר

ישנן לא מעט סיבות נהדרות שמסבירות איך הפכו סנדלי שורש לכוכבים גדולים ומבוקשים בארץ, וגם במקומות רבים אחרים בעולם:

  • רצועות הפוליפרופילן מתייבשות במהירות – והן אידאליות לטיולים במקומות רטובים
  • שלוש שכבות הריפוד מספקות הגנה אופטימלית לרגל
  • השכבות ההגנה מאפשרות ליהנות מרגליים יבשות והן מעניקות להן נוחות ללא פשרות
  • משקל הסנדלים נמוך מאוד, מה שמקל באופן ניכר על הרגליים
  • פונקציית הפתיחה פשוטה מאוד, וכך יכולות הסנדלים להפוך לכפכפים

היתרונות הללו הפכו את הסנדלים למצרך חובה שאפשר למצוא כמעט בכל בית בישראל. בין אם אתם חובבי טיולים שיוצאים לשטח לעתים קרובות ובין אם אתם מחפשים את הפתרון האולטימטיבי לקיץ הקרוב, זהו המענה הטוב ביותר לצרכים אלה. הוא זה שימנע את הניחוחות ברגליים בימי הקיץ הלוהטים ואת ההחלקה בשבילים הרטובים, וברגע שתנסו את הסנדלים הללו – סביר להניח שלא תרצו לנסות אף חלופה אחרת.

 

לפני שיוצאים לדרך רוכשים נעלי שורש 

בחנות המקוונת שלנו תוכלו למצוא מגוון עשיר של דגמים ועיצובים, התאמה לגברים ולנשים בכל הגילאים, וטווח רחב של מידות. כך תוכלו לבחור לעצמכם סנדלי שורש איכותיים שיתאימו לצרכים שלכם, וליהנות מהם לאורך שנים. במדינה חמה כמו שלנו, שבה השמש עובדת קשה במשך רוב ימות השנה והטמפרטורה ממשיכה לטפס, סנדלים אלה מספקים מענה מושלם. ההקפדה על מוצרים איכותיים ועל שירות אישי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר, אלה הם היתרונות של סברס, שמעמידה לרשותכם שפע של סנדלי שורש ופתרונות מצוינים לכל צורך ולכל מטרה.

שורש סנדלים

כל מי שאי פעם יצא לטיול שטח, גם אם מדובר על טיול שטח בסביבה הקרובה אליכם, יודע שמדובר על תהליך שצריך להתכונן אליו כמה וכמה שבועות מראש. למשל, אם אתם בוחרים לחצות את שביל ישראל מדרום ועד צפון, ההכנות שאתם צריכים לבצע כוללות בין היתר גם רכישה של ציוד מתאים, שמאפשר לכם לצאת לחופשה בתנאים הכי טובים שיש. מבחינתם של מטיילים רבים, הבחירה לרכוש מוצרים איכותיים לטיול מתחילה בדרך כלל בחיפוש אחרי סנדלי שורש, אשר נחשבות לסנדלים הכי נוחות שמתאימות להליכה בתנאי הדרך של מדינת ישראל. כך שאם אתם גם רוצים לרכוש לעצמכם סנדלי שורש איכותיים ונוחים במיוחד, אל תהססו לפנות לעזרה את אנשי הצוות המקצועיים של מותג סברס, שיציעו לכם את המגוון העצום והמיוחד ביותר של נעליים.

סנדלי שורש במבצע – המחירים הנוחים ביותר

כבר שנים ארוכות שיש מותג ששולט בעולם ההנעלה והטיולים בישראל, והוא כמובן מותג סנדלי שורש. עם פתרונות ארגונומיים במיוחד שמתאימים למגוון רחב של פעילויות ספורטיביות, כמו גם עיצובים מיוחדים שמתחדשים מעונה לעונה, סנדלי שורש הסמל הרשמי של עונת הטיולים במדינת ישראל. המותג האהוב מתאים גם לילדים צעירים שרק עושים את הצעדים הראשונים שלהם בעולם ההליכה המקצועית בחיק הטבע, כמו גם מטיילים שכבר עברו כברת דרך ויודעים מה הם הסטנדרטים המתאימים לציפיות שלהם. מה שאומר שכל אחד יכול למצוא לעצמו את סנדלי השורש שיהפכו את חוויית הטיול לרגע בלתי נשכח עם כל המשפחה והחברים האהובים שלכם.

סנדלים שורש – כל העיצובים והדגמים במקום אחד!

כל מה שנותר לכם לעשות בשלב הזה, על מנת לסיים להתארגן לטיול המיוחד שלכם, הוא לעבוד עם נותני שירותים אשר מכירים את כל הפתרונות האפשריים של עולם הטיולים. הצוות המקצועי של חברת סברס יעזור לכם לבחור את סנדלי השורש הנוחים ביותר מהקולקציה החדשה או מקולקציות קודמות. וכך יאשר לכם לצאת לטיול בידיעה שיש לכם את התמיכה ארגונומית הטובה והבריאה ביותר לרגליים שלכם גם כאשר המסלול הוא מאתגר וארוך במיוחד.

תוצאות: 9
בחרת לסנן לפי: סנדלי שורש
יצרנים
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרנים טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
סנדלי שורש דגם קלאסיק Source Classic ילדים

סנדלי שורש דגם קלאסיק Source Classic ילדים

סנדלי שורש דגם SOLO Barefoot

סנדלי שורש דגם SOLO Barefoot

סנדלי שורש דגם classic\קלאסיק לגברים

סנדלי שורש דגם classic\קלאסיק לגברים

סנדלי שורש דגם classic\קלאסיק לנשים

סנדלי שורש דגם classic\קלאסיק לנשים

סנדלי שורש דגם Stream \סטרים לגברים

סנדלי שורש דגם Stream \סטרים לגברים

סנדלי שורש דגם גובי \ Source Gobi לגברים

סנדלי שורש דגם גובי \ Source Gobi לגברים

סנדלי שורש דגם סטרים\Source Stream לנשים

סנדלי שורש דגם סטרים\Source Stream לנשים

סנדלי שורש דגם גובי source gobi לנשים

סנדלי שורש דגם גובי source gobi לנשים

no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy