פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842

סופטשל (Softshell) גברים

סופטשל צבאי

סופטשל צבאי נחשב לאחד מפריטי הציוד והלבוש האהובים והחשובים ביותר לחיילים. בפרט הוא נחוץ לחיילים שזקוקים למעיל באיכות גבוה, לצורך חימום הגוף בחורף, בזמן אימונים, פעילות אך גם בשגרה. אצלנו בסברס תמצאו מגוון רחב של מעילי סופטשל, הן בעיצובים אזרחיים והן בעיצובים צבאיים.  

מה סוד הפופולריות של סופטשל צבאי

העיצוב האופנתי והנאה והנוחות של עליונית או מעייל סופטשל הופכים את הפריט הזה למתאים לגברים ולנשים, ביום יום או בטיולים. אבל כלבוש צבאי פופולרי מאוד, הוא מתאים בגלל סיבות רבות נוספות שצריך לשים אליהם לב:

  • צבע תקני – נראות צבאית נדרשת וחיונית בשלל יחידות צבאיות. ניתן להשיג בזמינות גבוהה סופטשל בצבעים תקניים וחזות צבאית, המאפשרים להשתמש בו ביחידות רבות (קרביות או לא קרביות).
  • מבודד באופן מעולה – למרות שהוא לא מסורבל ולא עבה מדי, הוא מציע שכבת בידוד מעולה, שמתאימה מאוד לחיילים בצבא.
  • דוחה מים – המעיל נחשב לדוחה במים בצורה טובה מאוד. הוא לא אטום לחלוטין אך מאפשר לחייל להישאר יבש גם במזג אוויר סגרירי מאוד.
  • ציפוי אטום לגשם – במידת הצורך, ניתן לרכוש סופטשל בעל שכבה חיצונית אטומה לחלוטין לגשם.
  • אטום לרוח – זהו מעיל בכל כושר איטום מעולה בפני רוח. לחיילים בתנאי חוץ, גם רוחות עזות לא יפריעו ולא יקררו את הגוף.
  • שיטת השכבות מנדפת זיעה – סופטשל בעל שכבות הינו בעל כושר טוב של נידוף זיעה. כלומר, הוא מסלק את הזיעה מהר כדי שהגוף לא יתקרר תוך כדי או לאחר פעילות מאומצת. לכן המעיל אהוב כל כך על ידי מטיילים וחיילים גם יחד.
  • תוספות מועילות – דגמים מסוימים כוללים תוספות מועילות לחיילים. למשל, ברדס שניתן לחבר או לפרק, שלל כיסים נוחים, רוכסנים משופרים ועוד.

מעיל סופטשל צבאי

בצוות של סברס מטיילים מנוסים וותיקים, חיילים ובוגרי יחידות שונות, שמכירים מקרוב את דרישות הצבא ואת צרכי החיילים. תמצאו אצלנו סופטשל צבאי במחיר סביר, שישרת אתכם נאמנה בזמן השירות הצבאי וגם לאחריו. מתאים כמובן גם ללוות אתכם בשירות מילואים, בטיולים, טרקים, בשמירות, בשגרה, בכל מצב.

תוצאות: 15 נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
מעיל סופטשל לגברים Ascender Softshell מבית Columbia

מעיל סופטשל לגברים Ascender Softshell מבית Columbia

no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy