פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842
F6d76ec7ca35910caef0298a1d221d1b

מוצ'ילה

מוצ’ילה במבצע בגדלים שונים

עבור רוב הישראלים, זהו הטיול אחרי הצבא שהם מחכים לו יותר מכל. כשהמדים חוזרים אל הבקו"ם הם מתחילים להיערך למסע בדרום אמריקה או במזרח אסיה, ובין תכנון המסלולים והטיסות הם מבינים שהגיע הזמן לארגן גם תיק אחד גדול שיכלול את כל מה שהם צריכים – אבל יאפשר להם להתנייד בקלות. מוצ’ילה הוא בדיוק הפתרון עבורם, בעיקר בזכות הנפח שלו והנוחות שהוא מספק. החנות המקוונת של סברס מאפשרת לכם לבחור את התיק המנצח, זה שיתאים לצרכים שלכם וישדרג את חוויית הטיול שלכם באופן משמעותי.

איך בוחרים מוצ’ילה מתאים?

לפני שאתם בוחרים מוצ’ילה כדאי להגדיר באופן ברור את אופי הטיול שלכם (טראקים, בטן-גב או גם וגם). בשלב הבא תוכלו להתמקד בפרטים הטכניים והחשובים באמת:

  • נפח התיק (60 או 70 ליטר, למשל)
  • מבנה התיק (תיק מזוודה נחשב נוח יותר לגישה בהשוואה לתיק שק, למשל)
  • כיסוי גשם (הכרחי למי שצפוי להגיע למקומות גשומים ולחים יותר)
  • תא שקית שתייה (עם צינור שיאפשר לכם גישה נוחה למים)
  • לולאות קשירה (לחיבור אוהלים ושקי שינה במידת הצורך)

מעל לכל, מומלץ לוודא שאתם בוחרים תיק שיהיה נוח עבורכם. בדיקה פשוטה של התיק והתאמת המבנה לגב שלכם היא הכרחית, וגם בשלב האריזה כדאי להיות מחושבים ככל האפשר. שקלו את התיק מראש כדי לוודא שהוא איננו עמוס מדי, והכלל הזה חשוב עוד יותר לקראת היציאה למסעות הליכה מפרכים שבהם תידרשו לשאת את כל הציוד על הגב. אם התיק כבר מדי (מעל 15 ק"ג) אולי כדאי לבחון מחדש את רשימת הפריטים שארזתם לדרך.

לפני שיוצאים לדרך רוכשים מוצ’ילה מומלצת

בחירת תיק מוצ’ילה היא אחת הבחירות החשובות בהיערכות למסע שלכם, ואין ספק שהיא תשפיע על הנוחות שלכם לכל אורך הדרך. אם כן, זה הזמן להגדיר את הצרכים ואת הציפיות שלכם בצורה ברורה, ולבחור את התיק שיתאים בדיוק לצרכים שלכם. סברס מציעה לכם שפע של דגמים איכותיים העשויים מחומרי גלם משובחים, והם תוכננו להתאים בדיוק עבורכם. מתוך האהבה הגדולה שלנו לשטח ועם הניסיון הרב שלנו בעולם הטיולים, אנחנו כאן כדי לשדרג את החופשה המושלמת שלכם.

תיקי מוצ’ילה

סיומה של תקופת השירות הצבאי הוא רגע מרגש במיוחד בחייהם של צעירים וצעירות רבים. כחלק מהמעבר לחיים בוגרים ועצמאיים, יש יותר ויותר אנשים צעירים אשר לוקחים לעצמם פרק זמן של הפסקה אחרי שתרמו את כל מה שיש להם לטובת המדינה, והם מבקשים לצבור לעצמם חוויות בטיול הגדול של אחרי הצבא. ההכנות לטיול כוללות מגוון רחב של פעולות, וביניהן גם רכישה של כל הציוד שאתם צריכים ויפה שעה אחת קודם, כדי לאפשר התניידות קלה גם במקומות נידחים. מבחינתם של מטיילים רבים, המוצר החשוב ביותר שאותו הם רוצים לרכוש לקראת הטיול, הוא תיק מוצ’ילה גדול ונוח. מה שאומר שצריך לפנות לעזרת הצוות המקצועי של סברס, חנות ציוד טיולים שמחזיקה את כל מה שאתם צריכים לטיול מושלם.

איך לבחור מוצ’ילה לטיול הגדול של אחרי הצבא?

הרכישה של תיק מוצ’ילה לטיול הגדול של אחרי צבא, מתבססת בדרך כלל על המטייל והצרכים שלו. יש הבדל בין גברים לנשים, ויש הבדל בין טיולים שמתמקדים בסביבה העירונית לבין יציאה לטיולי שטח מרובים. מה שאומר שאתם צריכים להבין איזה סגנון טיול אתם מתכננים עוד לפני שמתחילים לחפש את התיק המתאים לכם. כמו כן, ככול שמדובר על פרק זמן ארוך יותר שבו אתם תבקשו לשהות בשטח ותחת כיפת השמיים, כך התיק צריך להיות גדול יותר ולהכיל כמות ציוד בצורה מאורגנת ומסודרת יותר. ועדיין, כדי לבחור מוצ’ילה מושלמת אי אפשר להתעלם מהעלות שאתם יכולים לשלם על המוצר. בכל זאת, מדובר על הטיול שאחרי הצבא והתקציב שלכם מאוד מוגבל.

תכנון מדויק של מסלול הטיול – יעזור לבחור ציוד

כמו שאתם רוצים לתכנן כל נקודת היעד בטיול שלכם, כך חשוב לתכנן גם את תהליך ההצטיידות לקראת הטיול הגדול. במשך החודשים שלפני הטיול, ספקים וחנויות רבות יציעו לכם לרכוש מוצרים מסויימים שיכולים להפוך את הטיול שלכם להרבה יותר נוח. אבל אם אתם רוצים לרכוש מוצ’ילה מושלמת, חשוב לפנות לעזרת אנשי הצוות של חברת סברס. אנו נעזור לכם להבין איך לבחור את התיק המושלם ואיך לעמוד בדרישות התקציב לטיול שלכם.

תוצאות: 38 נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
תרמיל KESTREL 68 החדש מבית Osprey

תרמיל KESTREL 68 החדש מבית Osprey

no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy