פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842

פצל | Petzl

Petzl מומלץ

שוקלים בקרוב לצאת עם החברים למסלול טיפוס כיפי באזור יפיפייה בארץ? כעת כל מה שאתם צריכים הוא להתארגן על ציוד שעשוי להיות רלוונטי לטיפוס על סלעים, שיהיה יציב, בטיחותי, נוח וקל לשימוש. מלבד הלבוש הנוח והמלא שאתם צריכים ללבוש כדי לא להיפצע, אתם גם צריכים להתאבזר ב- Petzl - מדובר ברתמת טיפוס קריטית לשלבי הטיפוס על הסלע. אומנם זהו לא הפריט שמושך את תשומת הלב של המטפסים המתחילים, אבל בלעדיו בלתי אפשרי לטפס על הרים וסלעים. בנוסף לרתמה, אתם כמובן זקוקים גם לחבל שיהיה אפשר לחבר אותו לרתמה וכך תוך כדי חיכוך אחד בשני, תוכלו להתנייד מלמעלה ועד למטה על גבי ההר בצורה בטיחותית ונוחה. כדי שתוכלו לרכוש את הרתמה הטובה ביותר, מומלץ לפנות לחברת סברס המקצועית, שמספקת ציוד חיוני וחשוב למטיילים שרוצים לטפס על הרים וסלעים בצורה בטיחותית ונוחה.

בחירת Petzl

מכיוון שעולם הטיפוס התרחב בשנים האחרונות והמוני אנשים יוצאים לטפס בארץ ובעולם, נולד מבחר רחב של Petzl. המבחר מאפשר לאנשי הטיפוס ברמות השונות לבחור את הרתמה הרלוונטית עבורם בהתאם להר עליו הם מעוניינים לטפס. היום יש רתמות שהן פשוטות להרכבה, נוחות וקלות. ללא כל רעשים כלל וצלצולים מלחיצים בזמן השימוש בה. כשמדובר ברתמה קלאסית כזו, אתם יכולים לטפס על ההר מבלי להרגיש בקושי וליהנות מהנוף, במקום להתעסק בשימוש ברתמה. הרתמה מגיעה עם ארבעה לולאות, וניתן לשלב אותה עם כל חבל שנמכר בחנויות לטיולים. אתם רק צריכים לדעת לאיזה טיול אתם יוצאים הפעם ולאחר מכן לבחור את הרתמה המתאימה לצורך שלכם.

אילו שימושים נוספים יש לPetzl?

אומנם השימוש הפופולרי של Petzl הוא בזמן טיפוס על הרים, אך הרבה מטיילים אוהבים להשתמש בה גם כאשר הם רוצים לתלות דברים נחוצים על התיק, כמו: כובעים, בקבוקים, פנסים ואביזרי טיול נחוצים ומידיים לשימוש. אפשר כמובן למצוא רתמות שונות, הן מבחינת הגודל והנראות, הכל כמובן לפי השימושים שלכם. לסיכום, חברת סברס הינה חברה לציוד מקצועי לטיולים, ומציע רתמות מגוונות למטיילים שרוצים להרגיש בטוחים בזמן הטיפוס. הצוות האיכותי של החברה מלווה את המטיילים משלב הידע ועד לשלב הרכישה.

תוצאות: 9
בחרת לסנן לפי: פצל | Petzl
יצרנים
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרנים טווח מחירים

נוספו לאחרונה
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy