פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842
1cad8c3cc9c93b46d6337a34a4ff3ada

ספרי טיולים

היכולת לצאת אל העולם הגדול, לראות מקומות חדשים, להיחשף לתרבות ולהעשיר את הידע שלנו – זו בדיוק הסיבה שבגללה אנחנו כל כך אוהבים לתכנן חופשות בחו"ל. אנחנו אוהבים לשמוע את השפה הזרה מרגע הנחיתה בשדה התעופה, לטעום מאכלים מקומיים מופלאים, ללמוד על ההיסטוריה של ערים גדולות ומדינות רחוקות, ולצלם כמה שיותר תמונות לטובת הרשתות החברתיות. אלא שעם תכנון הנסיעה ליעד חדש ובלתי מוכר, עולה גם דילמה אחת מרכזית הקשורה ליכולת שלנו לתכנן את המסלול לפרטי פרטים. סברס מציעה לכם פתרון מנצח: מגוון ספרי טיולים לכל היעדים המובילים בעולם, וגם לכמה יעדים שאולי לא חשבתם עליהם.

ספרי טיולים – היתרונות המרכזיים

אז נכון, האינטרנט הוא מקור מידע לא רע ואפשר בוודאי למצוא גם כמה אפליקציות עם הסברים ורעיונות למסלולים, אבל ספרי טיולים נחשבים עדיין לפתרון המנצח, ויש לא מעט סיבות טובות לכך:

  • ספר הטיולים מספק הרבה יותר מידע על ההיסטוריה, התרבות והמקום שאליו תגיעו
  • ספר הטיולים מציע מגוון מסלולים שיכולים להתאים לכל אחד לפי העדפותיו האישיות
  • ספר הטיולים מקיף מגוון אטרקציות ואתרים חשובים שאסור לפספס
  • ספר הטיולים כולל גם המלצות למסעדות, למוזיאונים ולמקומות נוספים
  • ספר הטיולים כולל גם טיפים ורעיונות שרק המקומיים מכירים (ועכשיו גם אתם)

אז לפני שאתם יוצאים לדרך, וגם בזמן שאתם ממתינים לטיסה שלכם, ספר טיולים הוא מאגר אדיר של יעד שאתם פשוט חייבים לקחת אתכם. היום גם תוכלו למצוא המון ספרי טיולים לכל היעדים המרכזיים, מרומניה ועד ארה"ב, מסנט פטרסבורג ועד מונטנגרו או דרום אמריקה. בחרו לעצמכם יעד על המפה – והזמינו את הספר שיגלה לכם את כל הסודות.

ספרי טיולים לוני פלנט

באתר סברס תמצאו המון ספרי טיולים מקיפים ונרחבים על שלל יעדים, בין אם אתם מתכננים לצאת למסע בשבילי ישראל ובין אם אתם מתלבטים בין חופשה בברצלונה לטיול בבודפשט. הספר יהיה שם אתכם בכל מקום ובכל זמן, גם ללא קליטה סלולרית או גישה לרשת, והוא יספק את כל המידע הנחוץ כדי שהחופשה שלכם תהיה מהנה, מקיפה ובלתי נשכחת.

 

תוצאות: 3
בחרת לסנן לפי: ספרי טיולים
טווח מחירים
סינונים נוספים

טווח מחירים

נוספו לאחרונה
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy