פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842
Dc8b035f0a3dbab57ad37219a01a8b20

אוהלים

אוהל פתיחה מהירה

פעם, הרכבת אוהל הייתה פרויקט שדרש מאתנו לא מעט זמן, סבלנות ורצוי גם כושר גופני. עם הסבר מורכב למדי יצאנו לדרך, ובעלי הניסיון הצליחו להשלים את המשימה הזו בזמן סביר עוד לפני שקיעת השמש. למרבה המזל, היום זוהי משימה פשוטה ונוחה במיוחד, ובזמן קצר אנחנו יכולים למקם את האוהל בכל מקום שבו נבחר, על שפת הים, בלב היער או בפסגת ההר. עם שלל דגמים חדשניים ומלהיבים אפשר גם לבחור את האוהל שיתאים לצרכים הייחודיים שלנו, בין אם אנחנו מטיילים לבד, עם חבר קרוב או עם הילדים. בחנות הווירטואלית של סברס תוכלו למצוא המון דגמים נפלאים בכל גודל ובכל סגנון שיתאים בדיוק לכם.

לפני שבוחרים אוהל קמפינג – מה חשוב לבדוק?

בחירת אוהל לקראת היציאה לטיול המחנאות שלכם היא משימה חשובה, ויש כמה משתנים משמעותיים שכדאי לבחון מבעוד מועד, בהם:

  • גודל האוהל: האם הוא מיועד ל-2 אנשים, ל-4 או ל-8?
  • אטימות למים: בין אם אתם מתכננים להקים את האוהל בקרבת הים ובין אם קיים סיכוי לגשם, רצפת האוהל והקירות שלו חייבים להיות אטומים לנוזלים
  • התקנה מהירה: יש אוהלים שניתן לבנות בן רגע, בלי ציוד מורכב ובזמן קצר מאוד

אלה הם רק חלק מהנושאים שמומלץ לבדוק היטב לפני שתרכשו אוהל חדש, אבל אין ספק שהם גם מהותיים מאוד. האוהל האידאלי הוא זה שיעניק לכם נוחות מקסימלית, הגנה מפני נזקי מזג האוויר וחיסכון ניכר בזמן, הן בתהליך הבנייה והן לאחר הפירוק. בנוסף, מומלץ לבחון את מיקום הצבת האוהל, למשל במרחק מספק מהמים, וכן להכין את השטח, לדוגמה על ידי השטחת הקרקע והזזת סלעים ואבנים שעלולים לפגוע בהנאה שלכם.

לפני שיוצאים לדרך רוכשים אוהל משפחתי וזוגי

הדרך הפשוטה, הנוחה והיעילה ביותר להזמין אוהל איכותי שיתאים בדיוק עבורכם, היא בחנות הווירטואלית של סברס. מגוון הדגמים והעיצובים יאפשר לכם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר, לתכנן את החופשה המושלמת ולהיערך עם פתרון שיספק לכם כיסוי מהיר ואפקטיבי כשתגיעו אל השטח. הכול, כדי שהבילוי עם המשפחה או עם החברים יהיה הבילוי האולטימטיבי.

אוהלים לקמפינג

היציאה לשטח כרוכה במקרים רבים בהתארגנות מראש של כל מי שרוצה להנות מחוויית טיול מיוחדת במינה. על אחת כמה וכמה אם זהו הטיול המשפחתי או החברתי הראשון שאתם מוציאים לפועל, מה שאומר שאין לכם מספיק ניסיון ולפעמים אתם רוכשים מוצרים רק מתוך תחושת בטן. בסיטואציה כזו, חשוב מאוד להיעזר בידע ובניסיון של חברות מיומנות, אשר יכולות לאפשר לכם להתכונן בקלות יחסית. אנשי המקצוע יסבירו לכם שהמשימה הראשונה אותה אתם רוצים למלא היא החיפוש אחרי אוהל טיולים שמתאים לדרישות ולצרכים הייחודיים בבית שלכם. זוהי בדיוק המקצועיות שלנו, אנשי חברת סברס ואנחנו נשמח ללוות אתכם בתהליך ההכנה לקראת טיול גדול בחופשת הקיץ עם כל בני המשפחה, או לקראת הטיול הגדול שאחרי הצבא.

רכישת אוהל קמפינג משפחתי – מוצר שנשמר לשנים

אם במקרה אתם מעוניינים לתכנן את חופשת הקיץ הקרובה שלכם וברור שאתם בוחרים לצאת לטיול שטח, התכנון של סידורי השינה הוא קריטי לחוויה שאתם יוצרים. כשכל המשפחה רוצה לבלות יחד, תנאי השינה צריכים להיות נוחים מאוד ולהתאים לפעילויות שאתם מתכננים במהלך ימי הטיול. כתוצאה מכך, הורים רבים מבקשים לרכוש אוהל אחד לכל הפחות, שיכול לשרת את כל בני המשפחה לאורך ימי הטיול. האוהל, יוקרתי יותר או פחות, יאפשר לכם להתמקם בכל. בשטח בקלות יחסית ולהנות מהטבע הישראלי בצורה הכי ישירה שיש. מעבר לכך, אם אתם בוחרים במוצר איכותי יותר, תדעו לכם שהוא ישמר לאורך שנים ארוכות וכך אתם תוכלו לצאת לטיולים בלי התארגנות מראש.

אוהלים שנותנים לכם תחושה מושלמת בטח

אפילו אם אתם לא ממש רגילים לטיולי שטח ואתם לא יודעים איך לנצל את כל היתרונות של חוויית שטח מיוחדת במינה, זה לא אומר שאתם לא צריכים לנסות. היום, כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות של מוצרים איכותיים לטיולי שטח, כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להגשים את החלומות של הילדים שלכם ולצאת לטיול שטח מושקע ומיוחד במינו, הוא לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חנות סברס.

 

אוהל פתיחה מהירה 6 אנשים

בכל פעם שאתם יוצאים לטיול שטח, אתם צריכים לדעת שאתם מוכנים מבחינת כל האביזרים שברשותכם. אם אין לכם עדיין את כל הכלים, מומלץ לכתוב מה אתם צריכים, מה חסר לכם ולהתארגן עליו. לא כדאי להגיע למצב שבו חסר לכם משהו קריטי כמו אוהל פתיחה מהירה, ואז נתקעתם ללא מקום לינה. וגם, בגדים מתאמים, ציוד לבישול כמו גזיה, שקי שינה, מזרנים, כריות, מצעים ועוד. כל מי שאוהב לצאת המון לטיולי שטח, צריך שיהיה לו את הציוד הזה ובכל פעם אפילו לחדש במידת הצורך. חברת סברס מספקת עבורכם ציוד שטח מקצועי וחדשני, ומציעה לכם מגוון אוהלים שונים לבחירתכם.

 

אוהל פתיחה מהירה 8 אנשים

התעניינתם באוהל פתיחה מהירה, הוא חדש, שונה ואחר ממה שאתם רגילים לו. יש לכם אפשרות הפעם להתחדש ולהתאבזר באחד חדש. מה אתם מקבלים בתוך אוהל מהסוג הזה? קודם כל הוא מאפשר לכם נוחות בפרישה ובקיפול שלו. בשונה מאוהלים אחרים שתהליך הקיפול שלהם הוא ארוך ואף מצריך עזרה מעוד שני אנשים לפחות. אוהל מהסוג הזה עשוי מחומרים מסוימים שמאפשרים קיפול לממדים קטנים וקומפקטיים. בנוסף, הוא נוח לנשיאה בדרכים, גם כשאתם נמצאים במסלולי הליכה מאתגרים ומורכבים, הוא עומד בתנאי מזג האוויר השונים ובכל מצב אתם יכולים לפרוס אותו, להתמקם וליהנות מנוחות וקלות בפתיחה ובסגירה שלו.

 

אוהל פתיחה מהירה 4 אנשים

בחרתם לטייל בארץ, לעשות את מסלול שביל ישראל או לטייל בחו"ל ולטוס לטיול ארוך במקסיקו – בחירת אוהל פתיחה מהירה ישדרג לכם את הטיול שלכם בכמה רמות. עליכם לקחת בחשבון שלאורך כל הטיול אתם תצטרכו לשאת אותו עליכם, ולכן המשקל חשוב לכם. בבחירת האוהל כדאי לברר כמה הוא שוקל והאם ניתן להתנייד איתו ממקום למקום בקלות. בנוסף, האם הוא עמיד במים? בכל מצב של טיולי שטח, רוב הסיכויים שירד גשם, תעברו בנחלים או מעיינות ואתם לא רוצים שהציוד שלכם יירטב. לכן הקפידו לבדוק שהחומר ממנו עשוי האוהל עומד בתנאים הללו. בחירת האוהל צריכה להיות בהתאם לסוג הטיול שאתם יוצאים אליו, תבדקו את הדברים מראש, ואל תתפשרו על האוהל שלכם. חברת סברס וותיקה ומובילה במתן ציוד מקצועי למטיילים בשטח. ומציעה מגוון רחב של אביזרים, מאוהלים ועד לשקי שינה מגוונים.

 

תוצאות: 61 נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy