פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842
2a778eff59584d22138e141a00273caa

תאורת שטח

תאורה לקמפינג

הלינה תחת כיפת השמים נשמעת אולי רומנטית ומהנה במיוחד, אבל הכנת ארוחת ערב וקריאת ספר הן פעולות קצת פחות נוחות בהיעדר תאורה מתאימה. למרבה המזל אנחנו לא צריכים להסתפק היום בפנסי המכונית, ואין גם כל סיבה לנצל את סוללת הטלפון הנייד כדי ליהנות מהבזקי אור מפעם לפעם. במקום זאת ניתן לתכנן תאורה לקמפינג ולטיול שלכם, ועם מגוון הפתרונות הקיימים היום תוכלו לבשל, לדבר וליהנות גם בלי לשבת בצד, בחושך. סברס מציעה לכם לבחור את המענה המושלם לחופשה הבאה שלכם, בין אם אתם מתכננים לצאת למסע קמפינג עם החברים והמשפחה, ובין אם אתם מתכוננים לטיול שיכלול גם כמה יעדים מעט יותר ייחודיים.

פתרונות תאורה לקמפינג שכדאי להכיר

רגע אחרי שהשמש שוקעת אתם זקוקים לפתרונות תאורה לקמפינג, אלה שיאפשרו לכם להמשיך בכל אותן פעולות שגרתיות גם בהיעדר גישה לנקודת חשמל. הנה כמה דרכים טובות לעשות זאת:

  • פנס תאורה שניתן לתלות גם בתוך האוהל, וכולל מפסק להדלקה ולכיבוי האור (ישרוד כארבע שעות)
  • תאורת גז שתספיק עד לארבע שעות לכל היותר, בתלות בנפח הגז שבחרתם כמובן
  • פנס ראש שמאפשר לכם ליהנות מתאורה בכל מקום בזמן שהידיים שלכם פנויות לנפנוף על המנגל
  • פנס יד הפועל על סוללות ומתאים יותר לטיולים (למשל במערות) או כפתרון פשוט ומשלים לתאורת השטח הרגילה שלכם
  • גרילנדה שתאיר שטח פנים רחב יחסית ויכולה להגיע למרחק של עד 10 מטרים

כל אלה מספקים לכם תאורה בשטח, והם עושים זאת בקלות רבה, וללא מאמץ. אתם רק צריכים לתכנן מראש, להצטייד בפתרון האידאלי מבחינתכם – ולצאת לטיול מחנאות בראש שקט, בידיעה שגם בשעות החשיכה עדיין תוכלו להמשיך בשגרה.

           

לפני שיוצאים לדרך רוכשים תאורה ניידת לקמפינג

החופשה המהנה בשטח תלויה במידה רבה באור שיאפשר לכם להמשיך לבלות עם החברים והילדים, וגם כשהשמש שוקעת יש דרכים נהדרות להאיר את השטח. סברס מציעה לכם מגוון פתרונות תאורה לקמפינג ולטיולים, מפנסי יד ועד מנורות מתקדמות לשטח וגרילנדות. בתהליך הזמנה פשוט ומדויק תוכלו לבחור את מה שנכון עבורכם, ולקבל את המוצרים אליכם הביתה.

תוצאות: 23
בחרת לסנן לפי: תאורת שטח
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy