פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842
2f32ec084d2e164040759ca86c6e63cf

פנסי ראש

פנס ראש לשטח

אם אתם מחפשים פנס ראש לטיולים או פצל (petzl) בלשון העם הגעתם למקום הנכון! בחנות האינטרנטית של סברס תוכלו לבחור מתוך שורה ארוכה של פנסי ראש איכותיים ממיטב היצרניות, המגיעים עם אחריות יבואן ומוצעים על ידינו בהנחות משמעותיות. חשוב להדגיש כי המטרה שלנו היא להעניק לכם מוצרים שבאמת מתאימים לצרכיכם וישרתו אתכם נאמנה, ולאו דווקא שתקנו מוצר יקר שאינו דרוש לכם. לשם כך אנו מחזיקים פנסים בטווח מחירים נרחב, ובכל עת עומדים לרשותכם על מנת לייעץ ברכישה נבונה.

 

סוגים רבים של פנסי ראש

כאמור, בחנות המקוונת שלנו תמצאו קשת רחבה של פנסי ראש מובחרים. יש לציין כי כל אחד מהפנסים מגיע עם מאפיינים שונים ויכולות משתנות. לדוגמא, פנס ראש מדגם קלאסיק 2015 petzl מיועד לשימוש יומיומי ומציג ביצועים מצוינים לרבות ניצול אופטימאלי של הסוללה וטווח הארה גדול. זהו פנס עמיד למים וקל מאוד לתפעול, בעל שתי עוצמות הארה, כאשר שתי נורות הלד שלו מספקות טווח עד של 35 מטרים. כמו כן, הוא מגיע עם לחצן הפעלה שמונע הדלקה בלתי רצויה בעת אחסון, ורצועת ראש נוחה שניתן לכוונן לגדלים שונים. הוא פועל על 3 סוללות AAA ומשקלו הכולל הינו 85 גרם בלבד. כמובן שישנם דגמים נוספים רבים לבחירתכם – petzl tikka, tikka +, tikkina, led lenser. Seo 3, seo 5, tactikka, Princeton tec ועוד.. כאמור, ניתן להזמין פנס ראש ישירות דרך האתר. לחילופין, הינכם מוזמנים להתקשר אלינו כדי לקבל ייעוץ מקצועי או להזמין טלפונית ב- .02-5021295

 

פנס ראש מומלץ

ציוד שטח כולל בתוכו הרבה מאוד דברים, מאוהל ועד שק שינה איכותי, אך מלבד האביזרים החשובים, יש גם את האביזרים הקטנים שחשוב לזכור לקחת, כמו פנס ראש. במקרים בהם יש אזורים ללא חשמל וצורך להתנייד במקומות חשוכים, הפנס יכול להאיר לכם את הדרך מבלי שתצטרכו להיתקע או לחכות לשעות הבוקר כדי להמשיך את המסלול שלכם בשטח. מסלולים שמתוכננים באזורים בהם אין תשתית של חשמל, מצריכים מהמטיילים להתארגן באופן מדויק כדי שהם לא יפספסו אף דרך במסלול ויצליחו אף לראות מקומות מיוחדים בטח עם ראות טובה. מחפשים פנס טוב ומקצועי? חברת סברס מציעה מגוון רחב של פנסים במיוחד למטיילים שרוצים לראות בשעות המאוחרות של הלילה ולהמשיך ולטייל למרות שאין תאורה. יחד עם אנשי המקצוע המנוסים שלהם, תוכלו להתאים את הפנס לסוג הטיול שלכם וליהנות במקסימום בכל מסלול שתבחרו.

 

איך תבחרו פנס ראש טוב?

היום ניתן להשיג פנס ראש כמעט בכל מקום, אך השאלה היא האם הוא מספיק טוב עבורכם? יש שורה של פנסים ממיטב היצרנים, הם מגיעים עם אחריות יצרן ואפילו במחירים טובים. אך לפני שאתם רוכשים אחד, כדי שתהיו מדויקים לצורך שלו בטיול שלכם. האם הוא צריך להיות גדול? עם סוללה ארוכה? עם טווח רחב? אור חזק או חלש? הבחירה בפנס תהיה עבורכם מאוד משמעותית להמשך הטיול, ככל שתקפידו לדייק בבחירת הפנס הרלוונטי עבורכם, כך תצליחו ליהנות מהטיול כמו שצריך, מבלי לפספס אף אזור או מסלול ולחכות לשעות היום. 

 

פנסי ראש איכותיים ועמידים

היום יש מבחר גדול של פנס ראש שתוכלו למצוא בחנויות שמוכרות ציוד לטיולים. למעשה תוכלו לקנות כל סוג שתרצו, השאלה אם הוא עונה על הצרכים שלכם. יש היום מודלים רבים, חלק מהפנסים מגיעים עם ביצועים טובים ליומיום, עם סוללה ארוכה ועם טווח גדול של הארה. יש פנסים שהם עמידים למים, קלים, עם נורות לד, עוצמות הארה שונות ורצונות ראש נוחות וגמישות. ככל שתדעו מה יהיה סוג הטיול שתצאו אליו, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור. חברת סברס היא מובילה וותיקה במכירת ציוד טיולים, בניהם פנסים שונים לכל סוגי הטיולים שאתם מעוניינים לצאת אליהם. ניתן להתרשם ממגוון הפנסים באתר האינטרנט ולרכוש את האחד הרלוונטי עבורכם.

 

תוצאות: 33
בחרת לסנן לפי: פנסי ראש
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy