פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842
87f45319418eecadd2a50d42fdb232c6

מיטות ומזרונים

מזרון מתנפח

החוויה הכי שווה שאפשר לחשוב עליה במהלך תקופת הקיץ היא יציאה לחופשה בחיק הטבע. יש מי שירצה לפתוח אוהל בכנרת ויש מי שיעדיף לקחת את הילדים למסלול הליכה ארוך בין כל המקומות הכי שווים בצפון או בדרום. כך או כך, אם אתם רוצים להרגיש בנוח במהלך ההפסקות בטיול או בשעות הלילה, לא מספיק לקחת איתכם רק שק שינה. מומלץ להשקיע מאמצים ולרכוש מזרון מתנפח איכותי ויוקרתי, שישמש בתור כרית רכה ונוחה לשינה. את הרכישה של מזרן מתנפח צריך לבצע רק בעזרת צוות מיומן ומנוסה של חנות מחנאות מוכרת, כמו חנות סברס, אשר מחזיקה את כל הציוד הרלוונטי והיא יכולה להציע לכם לצאת לטיול מוכנים ומאורגנים לכל תרחיש.

מה הם היתרונות של מזרון מתנפח?

היתרונות לשימוש במוצר כמו מזרון מתנפח במהלך טיולים הם:

  1. היכולת להתאים את גודל המזרן שלכם לכל צורך. החל מהמרחב שיש לכם באותו וכלה בגודל של אוהל השינה המרכזי שלכם.
  2. האפשרות להקים את מתחם השינה המשפחתי תוך פרק זמן של דקות ספורות, ולפרק את הסביבה בבוקר שלמחרת, תלויה ביכולת שלכם לנפח במהירות את המזרן. תוך דקות ספורות, תוכלו להמשיך בטיול ולשמור על סביבה נקייה ומסודרת למטיילים הבאים.
  3. העלויות לרכישה של מזרן מתנפח הן יחסית נגישות ומתאימות כמעט לכל משפחה שרוצה לצאת לטיולים באופן קבוע. מה שאומר שאתם לא צריכים לקרוע את הכיס כדי ליצור את התנאים המדהימים לחופשה מהסרטים, לכל בני המשפחה שלכם.

מזרון שטח – בחירה של איכות

בשלב הזה אתם בוודאי מצליחים להבין מהם היתרונות של המזרון המתנפח, אבל לא ברור לכם איך אפשר לבחור מוצר כזה. כלל האצבע המרכזי בתהליך הרכישה של מזרן מתנפח הוא האיזון שבין עלות לבין תועלת. והתועלת באה לידי ביטוי בעיקר ביכולת לנצל את המזרן במשך טיולים רבים ובמקומות רבים, כדי להנות מחופשות משפחתיות מדהימות. אז אל תהססו לקחת את הזמן ולחפש בעזרת צוות חברת סברס את המזרונים הטובים ביותר שיאפשרו לכם להנות מחוויית קמפינג מפנקת.

מזרון מתנפח זוגי

כבר תקופה ארוכה שאתם רוצים לקחת פסק זמן מהשגרה, לצאת לטיול או סתם לשנות את האווירה בבית. ואם עד היום הבחירה הטבעית שלכם, הייתה לצאת לחופשה בבית מלון מפנק בתל אביב או אילת, עכשיו בא לכם ליהנות מהטבע על כל המשתמע מכך. אם אתם רוצים לתכנן טיול בחיק הטבע בפעם הראשונה, חשוב להזמין או לרכוש מבעוד מועד את המוצרים שאיתם תוכלו להסתדר בנוחות, כמו למשל מזרון זוגי מתנפח כתוספת לאוהל המפנק שאתם לוקחים איתכם. ועל מנת להבטיח שאתם מוכנים לטיול, עם כל הציוד הדרוש לכם, חשוב לעבוד עם הצוות המקצועי של חנות הציוד לטיולים – סברס, ואנו נמצא לכם את הפתרון המושלם.

מזרן שטח – לא לשכוח לקחת!

בין שמדובר על יציאה לטיול שטח בהרי אילת ובין אם אתם רוצים לעצור לחניית לילה באחד מהחופים של הכנרת, אי אפשר להעביר את הלילה מחוץ לבית אם אין לכם מזרון זוגי מתנפח. ככל ואתם רגילים לישון שנים רבות על מיטה נוחה, אפילו לילה אחד מחוץ לבית יכול להיות מאוד לא נוח, וכך להשפיע על כל חוויית הטיול שלכם. מעבר לכך, אם יש לכם אוהל שיוצר בידוד ופרטיות, ושק שינה ששומר על החום – אז אין שום סיבה שלא יהיה לכם מזרון מתנפח זוגי שמשלים את התמונה ויוצר יוקרה באמצע הטבע. זו היא בחירה לא מתאמצת במוצר שמאפשר לכם לתכנן טיולים באופן קבוע, ותוך מינימום השקעה של זמן ומשאבים מיוחדים.

מזרן מתנפח – לא צריך בית מלון כדי להרגיש יוקרתיים

היום יותר מאי פעם, גם אם אתם רוצים לצאת לחופשה בטבע, אתם עדיין יכולים לשמור לעצמכם את הזכות להרגיש כאילו יצאתם לחופשה מפנקת. עם שדרוגים טכנולוגיים מתקדמים, ומוצרים שכל אחד יכול להרשות לעצמו לקנות, אפילו אתר הפיקניק הקרוב לבית שלכם, יהפוך להיות חניון לילה יוקרתי ומהנה במיוחד. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לצוות המקצועי שלנו בחברת סברס. ואנחנו כבר נמצא בשבילכם את הפתרון המיוחד לסגנון הטיול שלכם, מתוך הקטלוג המיוחד שלנו.

תוצאות: 40 נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy