פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842
שלוקרים לטיולים

מנשאים ושלוקרים

שלוקר

תכנון של יציאה לכל טיול שטח, לא משנה מתי ואיך הוא תהליך. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לעלות על הרכב ולהגיע למסלולי טיולים, בוודאי לא בתקופת הקיץ החמה יכולה להתאפיין בשעות ארוכות של צעידה תחת השמש הקופחת עם מינימום של אפשרויות למציאת מחסה בוטל. כתוצאה מכך, יש כל כך הרבה אנשים שנדרשים להזעיק עזרה וטיפול רפואי בגלל בעיות התייבשות וחוסר תשומת לב של הבדלים בשטח למצב הרפואי. אחת הדרכים למנוע את הסיטואציות הללו היא על ידי נסיעת כמות מים מספקת ורכישה של שלוקר לכל מטייל, עוד לפני היציאה לטיול עצמו. ואצלנו, ברשת חנויות סברס, תוכלו למצוא את מגוון המוצרים והדגמים הכי שווה והכי איכותי שקיים כיום בשוק.

אל תשכחו לקנות שלוקר מים לטיולים

היתרונות של רכישת שלוקר מים עוד לפני היציאה לטיולים גדולים ברחבי הארץ והם רבים. אבל כדי להצליח לרכוש את המוצר הנכון ביותר לכם אתם חייבים להבין איזה סגנון של טיולים מאפיין את המשפחה והחברים הקרובים שלכם. יש מי שיוצאים לטיולי יום קצרים עם ילדים קטנים והם רוצים לשמור על המים קפואים או קרים לאורך כל הטיול, ויש מי שיעדיפו לרכוש מוצרים גדולים יותר עם יכולת נשיאת מים משמעותית, לטובת טיולים ארוכים בתנאי שטח מורכבים יותר. לא משנה איזה סגנון של טיול אתם מתכננים, המוצרים שקיימים כיום בשוק יכולים להציע לכם פתרונות נוחים ואידיאלים לכל צורך. כך ששווה לכם לבצע חיפוש והשוואת מחירים.

מנשא מים – טיול עם זיכרונות מעולים

בדיוק כמו שאתם מבקשים לרכוש נעלי הרים מעולות או אוהל טיול קל לשימוש, כך חשוב גם לתכנן את הרכישה של מוצרים משלימים לטובת הצטיידות במים ומזון לאורך טיולים. זוהי רכישה חד פעמית שמאפשרת לכם לצאת לטיולים ארוכים בקלות יחסית. אך יחד עם זאת, ההשקעה ברכישת שלוקר חייבת לבוא לצד חיפוש אחרי היתרונות של המוצר הטוב ביותר שאתם יכולים לרכוש לעצמכם. אז אל תהססו לפנות לעזרת אנשי הצוות המיומנים והמקצועיים שלנו בחברת סברס, כדי להכיר את המוצרים הנכונים לכם.

שלוקר 3 ליטר

כל מי שאי פעם יצא לטיול שטח ארוך עם חברים או בני משפחה, מבין מה היא החשיבות של התארגנות מוקדמת עם כל הציוד שאתם רוצים וצריכים מבעוד מועד. בוודאי ובוודאי טיולים בסביבת תנאי השטח שקיימים במדינת ישראל, במהלך תקופת הקיץ זה עונות המעבר, שם תנאי מזג האוויר הופכים להיות חמים מאוד ויכולים להקשות על המטיילים בהגעה ליעד שלהם. אחת הדרכים שבהן אתם יכולים להתמודד עם עומס החום הכבד, ולהבטיח שהטיול שלכם יהיה חוויה מיוחדת במינה לכל המשתתפים, היא על ידי רכישה של שלוקר 3 ליטר של חברה מוכרת עם ניסיון בייצור של מוצרי שטח איכותיים. כדי לעזור לכם למצוא את המוצר המנצח שלכם, אנחנו בחברת סברס מציעים לכם ליווי אישי בתכנון הטיול או ברכישה של כל המוצרים הנכונים והחדישים ביותר בתחום הקמפינג.

רגע לפני שביל ישראל – בחרו שלוקר 3 ליטר עמיד

בין שאתם מטיילים מנוסים ובין אם זו היא הפעם הראשונה שבה אתם יוצאים לטיול שטח עם הילדים – המים הם חלק בלתי נפרד מטיול בתנאים בטוחים ובטיחותיים. אם אתם יוצאים לטיול ואתם לא מתארגנים על כמויות מים מספיקות אתם נמצאים בסכנת חיים של ממש. וכן, אפילו רכישה של שלוקר 3 ליטר פשוט יכולה להציל חיים במקרה מסוימים. תדמיינו לעצמכם שאתם נתקעים על צלע של הר למשך שעות ארוכות, ואין לכם מקור מים בנמצא. במצב כזה, השלוקר שרכשתם יהפוך להיות המקור היחידי והוא זה שיסייע לכם לשמור על חיוניות ולעזור לפצועים (בתקווה שלא יהיו כאלו אף פעם), עד להגעתם של אנשי הסיוע הרפואי.

תיק שלוקר – כדי להישאר רעננים

כמו שאתם עדיין מצליחים להבין רכישה של שלוקר 3 ליטר אצל אנשי הצוות המקצועי של חברת סברס היא החלטה חשובה מאין כמוה לטובת טיול מוצלח. מה שאומר שאתם חייבים להסתכל על כל האופציות שלכם ויפה שעה אחת קודם ולבחור רק את המוצר העמיד והחזק ביותר. והכל כדי לצאת בשלום ולחזור בשלום מטיולים באתרים המיוחדים ביותר בארץ.

 

תוצאות: 38 נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy