פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842
574316113c5a5b18bfbcc4df88eddcc1

שקי שינה

שקי שינה במחירים מעולים בשלל דגמים

אין כמו להיכנס לשק השינה החדש והנוח שלכם אחרי יום טיול מהנה ומאתגר, ובדיוק לשם הכנו בשבילכם מגוון מוצרים איכותיים של מיטב היצרניות בעולם. בחנות המקוונת שלנו ממתין לכם היצע רחב של שקי שינה בשלל דגמים, הנבדלים זה מזה במאפיינים רבים כגון עמידת לקרעים, צבעים, טווח טמפרטורות, מבנה, בדים וחומרי בידוד, גדלים, משקלים ומידת הרכות. אנו מציעים על כל שקי השינה שבחנות מחירים נוחים והוגנים, וחלקם אף מוצעים במבצע עם הנחות משמעותיות שלא תמצאו באף מקום אחר. את המוצר המתאים לכם תוכלו לרכוש כבר עכשיו דרך האתר, ולקבלו לביתכם תוך 7 ימי עסקים. יחד עם זאת, במידה שאינכם בטוחים מהו המוצר המתאים לכם וזקוקים לסיוע מקצועי, תוכלו להתקשר ולשוחח עם נציגינו שמחזיקים בידע עשיר בתחום המחנאות. חשוב להדגיש שהמטרה העומדת לנגד עינינו היא לספק ללקוחותינו מוצרים שבאמת מתאימים לצרכיהם, ולאו דווקא את שק השינה היקר ביותר.

מגוון רחב של שקי שינה מומלצים

כאמור, אצלנו תמצאו שקי שינה רבים ומגוונים. דוגמא אחת מיני רבות אחרות היא שק השינה Nightec 480  של חברת פרינו – בין היצרניות הטובות בעולם ובעלת תו תקן אירופאי המחמיר ביותר. שק השינה מתאים גם לטיולים באיזורים קרים, עם טמפ’ נוחות של מינוס 5 מעולת, בעל מבנה מומיה שנועד לשמירה על חום הרגליים העשוי מסיבים איכותיים במיוחד. מגיע עם שק כיווץ לצורך נשיאה ובמשקל של רק 1.25 קילו ! שק שינה עמיד מאוד ויספק לכם הנאה מרבית לאורך שנים רבות.

לפרטים נוספים והזמנות טלפוניות ניתן להתקשר כבר עכשיו לנציגינו ב- 02-5021295.

שק שינה במבצע

אחד הפריטים הבסיסיים והחיוניים בלעדיו תתקשו ליהנות מטיול הקמפינג שלכם, הוא שק השינה. היום כבר ברור שמדובר במצרך הכרחי, בין אם אתם מתכננים לילה עם החבר’ה על שפת הכנרת או חופשה משפחתית באחד הפארקים בצפון. כך או כך רצוי לרכוש שק שינה איכותי, זה שעוזר לנו לשמור על חום הגוף ומאפשר לנו לישון קצת יותר בנחת גם כשאנחנו מבלים את הלילה בחיק הטבע. מגוון שקי השינה שתמצאו באתר סברס הוא ההזדמנות שלכם לקבל את ההחלטה האידאלית לקראת הנופש הבא שלכם.

טיפים כלליים לבחירת שק שינה

שק שינה הוא בהחלט פריט קריטי לטיול המחנאות שלכם, והנה כמה נקודות למחשבה רגע לפני שאתם רוכשים שק כזה או אחר:

  • האם שק השינה מיועד ללינה באוהל? אם כן, שק השינה הסינטטי אולי נחשב כבד יותר אבל ממילא נשנע אותו ברכב בקלות רבה יותר
  • האם שק השינה ישתלב בטראק ממושך? אם כן, הרי שדווקא שק מפוך הוא קל ונוח יותר לנשיאה
  • האם שק השינה ייכנס לתיק? אם כן, רצוי לבחור בשק שתופס פחות נפח כדי להותיר מקום לכל הציוד הדרוש

באופן טבעי, אם אתם זקוקים לשק שילווה אתכם בטיולים מסוגים ובמועדים שונים, תוכלו לבחור את זה שיתאים ככל האפשר למגוון הצרכים הרחב. במקרים אלה מומלץ להשקיע את הזמן ואת המשאבים, ולהצטייד בשק שינה איכותי במשקל קל יחסית. הוא יתאים לסיטואציות שונות – החל מטיולים בפארק בצפון ועד מסעות מפרכים בחו"ל.

לפני שיוצאים לדרך רוכשים שקי שינה לילדים

שינה טובה (יחסית) היא מצרך חיוני בחופשה שלכם, בוודאי כשהיא מתקיימת בתנאי השטח. נכון, אין תחליף מושלם למזרן המפנק תחת המזגן בחדר השינה שלכם, אבל עם שק שינה איכותי תוכלו לשדרג את חוויית הלינה תחת כיפת השמים. החנות הווירטואלית סברס מאפשרת לכם לבחור בין שלל שקי שינה מבית היוצר של המותגים המובילים בעולם. אלה הם השקים האיכותיים והעמידים ביותר, והם ישרתו אתכם נאמנה בכל מקום, בכל זמן ובכל אקלים. איכות זו תבטיח לכם ראש שקט לא רק בטיול המחנאות הבא – אלא לאורך שנים.

תוצאות: 35 נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy