פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842
03c6b2e56a1336ac0277d9b66be4654b

צידניות ומיכלי מים

צידנית איכותית שמתאימה לצרכיכם

מטרתן של צידניות קשיחות היא לאפשר למטיילים לשמור בעיקר מזונות ומשקאות הנדרשים לקירור על מנת שלא יתקלקלו בחום, וכדי שישמרו על טעמם. אנו בסברס מציעים לכם מגוון רחב ביותר של צידניות בשלל גדלים, חומרים, פטנטים, בין השאר גם צידניות קשיחות אקסטרים שמחזיקות אוכל טרי במשך 5 ימים בשטח, מהן תוכלו לבחור את המוצר שמתאים ביותר לצרכיכם. את הרכישה תוכלו לבצע בקלות ובבטחה באמצעות אתר האינטרנט, ולקבל את הצידנית שלכם הביתה במשלוח ללא עלות בקנייה שמעל ל- 149 ₪.

אנו עומדים לרשותכם בכל עת עם עצות נבונות לקניית מוצרים שישרתו אתכם נאמנה, לאור ניסיון רב שרכשנו לאורך השנים.

מגוון רחב של צידניות מעולות

אנו מחזיקים צידניות קשיחות איכותיות של מיטב היצרנים בעולם, שכן לנגד עינינו עומדת ההנאה שלכם ומתן מענה פרקטי אמיתי. דוגמא אחת מיני רבות היא צידנית 4.7 ליטר של החברה הידועה קולמן שמיועדת למשקאות ולקופסאות שדורשות קירור. הצידנית מגיעה עם ידית נשיאה עמידה מאוד ומסוגלת להכיל שש פחיות עומדות עם קרחום. חומר הבידוד שלה הינו פוליאוריתן ממוחזר שאינו מוביל לפגיעה באיכות הסביבה, ומסוגל לשמור על תכולה קפואה עד יממה שלמה. כמו כן, היא מגיעה עם מכסה פטנט שהופך בעת הפתיחה למחזיק כוסות/משטח הגשה. מעבר לכך, זוהי צידנית קלת משקל, קומפקטית ולא נשברת, שנוח מאוד לשאת אותה ממקום למקום, עם מעטה חיצוני עמיד בפני שריטות וחריצים. כאמור, זוהי רק דוגמא אחת מיני רבות אחרות לצידניות ומיכלי מים שאנו מציעים לכם.

לפרטים נוספים, ייעוץ מקצועי ורכישות – התקשרו אלינו כבר עכשיו ב- .02-5021295

צידנית

היציאה מהבית לפרק זמן ארוך לטובת טיול או בילוי משפחתי היא חוויה שאתם צריכים להתכונן אליה מבעוד מועד בכל מיני תצורות שונות. החל מטיול משפחתי במהלך תקופת החגים ועד ליציאה לטיול רגלי ארוך למשל באזור מדבר יהודה, אם אתם לא מתכננים את היציאה שלכם מהבית לפרטי פרטים, יהיה כמעט בלתי אפשרי להפוך את החוויה ל מוצלחת במיוחד. זאת אומרת שאתם חייבים לעבור בחנות ציוד מקצועית ולבחור לעצמכם את המוצרים שיהפכו את הטיול שלכם לנוח ביותר. משפחות רבות שלא יוצאות מהבית באופן קבוע יעדיפו לרכוש צידנית פשוטה כדי לאחסן את האוכל בצורה נוחה על פני תיקים גדולים וכבדים, והכלב ההמלצה של אנשי המקצוע של חנות סברס לציוד מחנאות וטיולים.

אל תשכחו לרכוש צידנית איכותית

אם למשל אתם רוצים לתכנן את חופשת הקיץ השנתית שלכם בתור טיול בכנרת או בהרי הגולן, אתם צריכים לעצור לרגע אחד ולחשוב על האופן שבו תעבירו את כל האוכל והציוד הדרוש לטיול שלכם, אל מקום הכינוס בערב הראשון. כאשר מדובר על מזון קפוא, כמו בשר על האש ושתייה חריפה, חייבים לבחור צידנית שיכולה לשמור על הקור לאורך שעות הנסיעה הארוכות. לכל הפחות, כדי להגיע לאתר החנייה, ולהבטיח שהבשר מופשר ומתאים לצלייה ללא עיכובים. כך, כאשר תסיימו את מסלול ההליכה של היום הראשון, יהיה קל מאוד להכין את ארוחת הערב וליהנות מהשקט של חניון הלילה שבחרתם לעצמכם.

צידניות – מותג מעולה הוא לא כל העניין

מצד אחד, אם אתם רוצים לרכוש מוצרים איכותיים לבילוי תחת כיפת השמיים, חייבים לבחור את המוצרים לא רק על פי שמות המותגים. כמובן שהאיכות נקבעת גם על בסיס המותג, אבל לכל טיול וקבוצת מטיילים יש את הצרכים המיוחדים שלה. כך שחשוב לשים לב לגודלה של הצידנית ולכמות המוצרים שאתם יכולים להכיל בה. את כל הפתרונות ואת כלל סוגי המוצרים הקיימים כיום בשוק, אפשר למצוא אצל אנשי הצוות המיומנים של חברת סברס, שיכולים לעזור לכם לבחור את המוצר הכי מתאים לכם.

צידנית רכה

בכל יציאה מהבית לטובת טיולים משפחתיים או אירועים מיוחדים ושוברי שגרה, אנחנו צריכים לתכנן לא רק את מהות האירוע אלא גם את הדרכים שבהן אנו נוכל להעביר ציוד אל האירוע ובחזרה הביתה. יש כל כך הרבה אירועים כאלה בשגרת חיי היום יום של כל משפחה, מה שאומר שכמעט בכל בית בישראל אפשר למצוא מוצרים מיוחדים שמתאימים לסגנונות אירועים שונים. למשל, אם מדובר על פיקניק ליום העצמאות או טיול משפחתי במהלך חופשת הקיץ, הרכישה של צידנית רכה שבה תוכלו לאחסן את כל האוכל והשתיה ליום הפעילות היא חשובה במיוחד. ואם אתם לא רוצים לפספס או לטעות, וחשוב לכם לרכוש מוצר איכותי כבר בפעם הראשונה, אז אל תהססו לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חנות סברס, אשר מציעה מגוון רחב של ציוד איכותי לתחום המחנאות והטיולים.

מתי כדאי לעשות שימוש במוצר כמו צידנית רכה?

צידנית רכה יכולה לשמש אתכם לטובת:

  1. העברת מגון קפוא – במיוחד אם אתם אנשים שאוהבים לצאת כל סוף שבוע לפארק ולבשל בשר איכותי, הצידנית תשמור על הבשר טרי ואתם תוכלו לתכנן את האירוע שלכם בלי בעיות.
  2. יציאה לטיולים במסלולי יום – הילדים שלכם אוהבים מסלולים, אבל בדרך כלל לא יכולים לחכות עד לסיום המסלול כדי לנשנש משהו טעים? ובכן, למה לא לקחת את האוכל ביחד איתכם ופשוט ליצור עצירות בדרך?
  3. שימושים יום יומיים אחרים – היום עובדים רבים מבלים שעות רבות בנסיעה ממקום למקום, ולא יכולים לעצור לאכול במשרד. כך שאפשר וצריך לארוז את ארוחת הצהריים בצורה שתשמור על הטריות ועל החום, של כל מנה ומאכל.

סידנית לטיולים – אתם רק צריכים לבחור את העיצוב

לא משנה מהי הסיבה שגורמת לכם לרכוש צידנית רכה, אם אתם בוחרים לפנות אלינו צוות חנות סברס, יהיה לכם קל מאוד למצוא את המוצר המנצח בשבילכם. עם מגוון רחב מאוד של דגמים ומותגים מכל רחבי הארץ והעולם, אנחנו יכולים להציע לכם לחפש צידניות איכותיות במחירים נוחים מאוד. כל שאתם תצטרכו לעשות, הוא לבחור את העיצוב המנצח שלכם.

מה ההבדל בין צידניות קשיחות בין צידניות רכות?

צידניות קשיחות וצידניות רכות הם שני סוגים של מיכלים ניידים שנועדו לשמור על פריטים, בדרך כלל מזון ומשקאות, קרים לתקופה ממושכת. ההבדלים העיקריים בין השניים נעוצים בבנייה, בחומרים, בניידות וביכולות הבידוד שלהם.

צידניות קשיחות: אלה עשויים בדרך כלל מחומרים קשיחים כגון פלסטיק קשיח, מתכת או שילוב של שניהם. יש להם מעטפת חיצונית מוצקה ועמידה המספקת הגנה מעולה על התכולה שבפנים.
צידניות רכות: אלה בנויים מחומרים רכים יותר, כגון בד או ניילון. לעתים קרובות יש להם מבנה גמיש יותר, המאפשר אחסון ושינוע קל יותר כשהם ריקים.

תוצאות: 45
בחרת לסנן לפי: צידניות ומיכלי מים
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy