פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות 072-3315842
7ce058a5b0250567146c21449b8fca2b

ערכות/פקל קפה

ערכת קפה

אם אתם אנשים של קפה במרפסת ובטבע, אתם בטח יודעים שמה שהופך כל טיול למוצלח הרבה יותר, הוא תוספת של ערכת קפה. כך יהיה אפשר להכין קפה בכל מקום שתרצו, בטבע, בהפסקה בזמן נסיעה ארוכה או אם מתחשק לכם ללכת לראות שקיעה. קפה מתאים בכל מצב, ובעזרת הערכה אתם יכולים ליהנות ממנו בכל מקום. חברת סברס מציעה ערכות קפה מקצועיות להכנה בכל מצב, ומאפשרת לכם לבחור את האחת שתתאים לטיול או למקום הבא שתרצו להכין בו את הקפה שלכם. עוד לא בחרתם? מתקשים? הצוות המקצועי יעזור לכם למצוא את הערכה המתאימה ביותר עבורכם.

 

מה קיים בתוך ערכת קפה?

ערכת קפה מכילה בעיקרה מוצרים בסיסיים להכנת קפה בשטח והיא לגמרי מותאמת אישית למשתמש. כל אחד יכול לבחור להוסיף פרטים מעבר. ערכות הקפה לרוב מגיעות עם אמגזית קטנה, בלון גז קטן, פינג’ן, כוסות ומקום לשים סוכר וקפה. אתם יכולים כמובן להוסיף את הדברים שאתם או החברים שלכם אוהבים, למשל: קפה טורקי, אבקת שוקו, תיונים או משקאות אחרים. כפיות לערבוב בזמן בישול המשקה על הפינג’ן, אמצעי המתקה אחרים, אמצעי הדלקה כמו גפרורים או מצית ועוד. מלבד קפה, המון מטיילים משתמשים באמגזית לשימושים אחרים כמו, בישול. יחד עם הקפה או אחריו, לפעמים יש צורך גם לאכול שקשוקה או מאכל מבושל וטעים בשטח. האמגזית של הערכה יכולה בהחלט לספק לכם חימום ובישול מצוין בשטח. כך תוכלו ליהנות מכל העולמות.

 

פקל קפה

בין אם אתם יוצאים לטיול ארוך עם מסלולים מורכבים, חלקלקים עם לינה, או לטיול קצר, יומי, קליל ולא מצריך יותר מידי התארגנות – ערכת קפה מתאימה לשני המצבים. חשוב לשים לב שכאשר לוקחים את הערכה יחד איתכם, שיש לה מקום. אומנם היא לא כבדה, אבל עדיף לא להיסחב איתה ביד. אתם יכולים להעביר חלק מהערכה לתרמיל וכך לחסוך במשקל נוסף על הידיים ואם אתם נמצאים קרוב לרכב, אז זכיתם. כל מה שאתם צריכים הוא להוציא את הערכה, למקם אותה במקום בטוח ולהכין את המשקה הטעים לצד הטבע. סברס היא חברה וותיקה שמציעה ציוד שטח מקצועי וגם ערכות קפה איכותיות למי שאוהב להכין קפה במקומות פתוחים.

 

תוצאות: 28
בחרת לסנן לפי: ערכות/פקל קפה
נוספו לאחרונה
no-lazy no-lazy no-lazy no-lazy